Gå til innhold

NAV, tilbakebetaling.

Anbefalte innlegg

Gjest Alle nick er tatt
Skrevet

Jeg har fått godkjent en tilbakebetaling av NAV på en sum penger. Dette fikk jeg et skriftelig vedak om den 16.08, fortsatt ingen penger inn på konto. Når kan jeg forvente å få disse inn? Jeg trodde dette gikk automatisk etter noen dager men det virker ikke slik? Summen er ikke så stor og det er ingen krise jeg bare undres :-)

Gjest Høstløvet
Skrevet

Ta en telefon til NAV og forhør deg.

Telfnr. 55 55 33 33.

Skrevet

Ta en telefon til NAV og forhør deg.

Telfnr. 55 55 33 33.

Hvordan vet du at hun bor i Bergen? Tror vel at 800 33 166 er like bra?

Gjest Høstløvet
Skrevet

Hvordan vet du at hun bor i Bergen? Tror vel at 800 33 166 er like bra?

Telefonnummerer 55 55 33 33 er faktisk regionalt for de fleste NAV kontorer utenfor Oslo.

Skrevet

Telefonnummerer 55 55 33 33 er faktisk regionalt for de fleste NAV kontorer utenfor Oslo.

Og 80033166 er servicesernteret hos NAV for hele landet! Servicetelefon har 810 33 810 funker også.

www.nav.no

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Jeg kan tenke meg at de kjører alle utbetalinger likt, slik at du vil få disse pengene samtidig med at trygden utbetales, altså 20.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...