EnolaGay Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Sliter med maskinen min. Jeg vet at det er en mailorm her et sted. Irriterende. Har du kjennskap til noe enkelt selv mor kan nedlastbart program som scanner igjennom og fjerner denslags kryp? (Var ikke det en kul setning foresten!?) :0D Maskinen virker som en gammel slåmaskin og bruker evigheter på alt.. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Du kan jo laste ned Avast, så får du gratis antivirus og du kan scanne pc'en din. 0 Siter
Lykkegunda Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Har du forsøke CCleaner og deretter deragmentering? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. august 2012 Forfatter Skrevet 30. august 2012 Du kan jo laste ned Avast, så får du gratis antivirus og du kan scanne pc'en din. Takk, har gjort. Den tar en hurtigscan og finner ikke noe. Den nekter å ta en full systemscan, det har jeg prøvd i fem timer og den fryser hver gang... :0X 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.