Gjest prust Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Denne konserten skal jeg på i dag: http://www.kilden.com/arrangement/mahler-1 Gleder meg :-) Skal gå sammen med min far. Foreldrene mine har abonnement på symfoniorkesteret sine konserter, og så er min mor bortreist i dag - så dermed ble jeg den heldige utvalgte til å få en konsert! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Så spennende! Mahler er så mektig! Har sunget Mahlers 8. konsert. Fantastisk!!!!! 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Det blir sikkert en fantastisk opplevelse. Kos deg! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Det blir sikkert en fantastisk opplevelse. Kos deg! Det var veldig flott :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Så spennende! Mahler er så mektig! Har sunget Mahlers 8. konsert. Fantastisk!!!!! Ja, det var mektig musikk! Så gøy det må være å synge så flott musikk :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Det var veldig flott :-) har inside-informasjon om at de som satt i orkesteret var fornøyd ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 Ja, det var mektig musikk! Så gøy det må være å synge så flott musikk :-) Det var utrolig morsomt. Litt rart i starten på øvelsene, men når stemmene og musikken ble satt sammen - ubeskrivelig! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 har inside-informasjon om at de som satt i orkesteret var fornøyd ;-) Har du :-) ? Stilig! Kornettlæreren til minstejenta var med, og jenta mi ble helt ellevill da jeg kom hjem og fortalte at han hadde spilt der og til og med hatt flotte solopartier :-) Jeg la veldig merke til messingblåserne og perkusjonen. Moro nå å kunne lytte mer til hver instrumentgruppe og kjenne klangen deres i fra hverandre (etter at jeg har vært korpsforeldre noen år) ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.