Gå til innhold

Bestille marsipankake til konfirmasjon - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Akershus og trenger en konfirmasjonskake til neste helg.

Den skal være enkel, men med noe pynt og GOD :)

Noen som har tips til meg?

Gjest ikke nå neida
Skrevet

Akershus er jo ganske stort da, så aner jo ikke om dette er langt unna.

Men vi har bestilt kake her til flere anledninger. synes ikke prisen er så ille heller, var iallefall billigere der enn et par andre steder vi undersøkte. Men kan være langt unna for dere.

http://www.din-baker.no/index.cfm?kat_id=3&medlem_id=73

Gjest Høstløvet
Skrevet

Jeg bruker å bestille fra den lokale bakeren, når vi trenger marsipankake til festlige anledninger.

Skrevet

Den lokale bakeren baker sikkert for deg? Greit å slippe å kjøre så langt for å hente kaker, det er som regel nok som skal ordnes rett før.

Dersom du bor i Skedsmo eller nærheten, er baker Thorsen på Skedsmokorset en flink marsipankakebaker. Pynteferdighetene vet jeg ikke så mye om dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...