Gå til innhold

Ullundertøy som ikke koster allverdens..

Anbefalte innlegg

Gjest takknemlig for svar :-) 1
Skrevet

Hvor finner jeg ullundertøy som ikke er så dyrt? Til dame.

Bor i Kristiansand

Skrevet

Sparkjøp har litt forskjellige merker. Har ikke prøvd dem selv, men noen skryter av noe av det.

Skrevet

Sparkjøp. Men skal du ha skikkelig tykt ullundertøy så må du opp i pris og på sportsbutikk.

Skrevet

Jeg liker ullundertøyet i matforretningene fra Pierre Robert. De stikker ikke heller.

Skrevet

Sparkjøp. Men skal du ha skikkelig tykt ullundertøy så må du opp i pris og på sportsbutikk.

Sparkjøp fører blant annet Janus.

Flott kvalitet. Men selvsagt koster det noen kroner. Likvel billigere enn mye overpriset man kan kjøpe i sportsbutikk.

mvh

Skrevet

Sparkjøp. Janus er veldig bra. Klør ikke heller. Mange ulike modeller og tykkelser på tøyet.

mvh

Skrevet

Sparkjøp fører blant annet Janus.

Flott kvalitet. Men selvsagt koster det noen kroner. Likvel billigere enn mye overpriset man kan kjøpe i sportsbutikk.

mvh

Men de Janus-produktene Sparkjøp fører er vel stort sett de tynne og muligens noe ullfrotte? Jeg sverger til Devold sitt tykkere ullundertøy + Norheim som også er i tykkere kvalitet. Det tynne blir rett og slett for tynt synes jeg. Men det kommer jo helt an på behovet selvfølgelig - bak i scooterkjelken på vei til hytta duger ikke annet enn det tykkeste og varmeste. :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har handlet her endel, både til meg og guttungen:

http://www.ullmax.no/index.asp

Skal du ha helt greit undertøy, til normalt bruk, så er Spar Kjøp helt OK, Pierre Robert i dagligvaren også. Cubus har også hatt helt greitt ullundertøy.

Skal du ut når det er veldig kaldt, veldig aktiv fjellet osv så må du kanskje ha tykkere. Jeg liker to ullskjorter de få gangene jeg er ute i mange minus, sambo derimot vil ha en tykk, men han er mye mer aktiv og ute enn meg.

Jeg kjøpte forårets modell av Kari Traa sin ullskjorte, den virker god, men har jo ikke testet den skikkelig enda. Den var jo halv pris på siden fargen sikkert skulle ut.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1346486210' post='4806423]

Jeg har handlet her endel, både til meg og guttungen:

http://www.ullmax.no/index.asp

Skal du ha helt greit undertøy, til normalt bruk, så er Spar Kjøp helt OK, Pierre Robert i dagligvaren også. Cubus har også hatt helt greitt ullundertøy.

Skal du ut når det er veldig kaldt, veldig aktiv fjellet osv så må du kanskje ha tykkere. Jeg liker to ullskjorter de få gangene jeg er ute i mange minus, sambo derimot vil ha en tykk, men han er mye mer aktiv og ute enn meg.

Jeg kjøpte forårets modell av Kari Traa sin ullskjorte, den virker god, men har jo ikke testet den skikkelig enda. Den var jo halv pris på siden fargen sikkert skulle ut.

Jeg har boikottet Ullmax - kjøpte to-tre par ullsokker der en gang og for det første fikk jeg purring på regningen før jeg hadde fått sokkene i posten (!) og i tillegg gikk det hull på sokkene temmelig fort. Men de var gode å ha på da, den korte tiden de varte.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har boikottet Ullmax - kjøpte to-tre par ullsokker der en gang og for det første fikk jeg purring på regningen før jeg hadde fått sokkene i posten (!) og i tillegg gikk det hull på sokkene temmelig fort. Men de var gode å ha på da, den korte tiden de varte.

Å, så kjipt.

Har bare gode erfaringer, jeg ble anbefalt det av noen andre. Sokkene våre har holdt, men jeg husker ikke nå hvilke type vi har hatt. Klærene har også vært gode, men nå bruker jo bare guttungen de en sesong, så er alt for kort og trangt. *sukk* Det har vært helt og pent etterpå, så jeg har sendt det til barnehjem i Polen (tror jeg det var).

Skrevet

Men de Janus-produktene Sparkjøp fører er vel stort sett de tynne og muligens noe ullfrotte? Jeg sverger til Devold sitt tykkere ullundertøy + Norheim som også er i tykkere kvalitet. Det tynne blir rett og slett for tynt synes jeg. Men det kommer jo helt an på behovet selvfølgelig - bak i scooterkjelken på vei til hytta duger ikke annet enn det tykkeste og varmeste. :o)

Sparkjøp selger både tynne og tykkere Janus ulltøy. Topp kvalitet.

mvh

Skrevet

Sparkjøp selger både tynne og tykkere Janus ulltøy. Topp kvalitet.

mvh

Måtte ta en titt på hjemmesidene til Sparkjøp og Janus har tatt seg opp! Men 450,- for en trøye er jo omtrent like dyrt som Devold da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...