Gå til innhold

Oppvaskmaskinrens (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke anbefale NOEN å rense oppvaskmaskinen. :0X

Jeg har nå renset den tre ganger (!) og kjørt den hundre ganger etter det, for å spyle igjennom, på sterkeste program. Og den vasker elendig.

Kopper og kar kommer ut fulle av matrester og små et eller annet ser ut som brødsmuler, som sitter så fast at det må ligge i vann i kummen for å løses opp.

Ekkelt, Jeg er furt! Og føler meg lurt.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Prøvd å bruke de nye tablettene fra Yes? De funket veldig bra på mi maskin, hadde mye sånne rester igjen en periode.

Skrevet

Du må ta ut de armene og skylle de. Det kan være mye rart oppi. Du må også ta opp filter og "sluk" nede i oppvaskmaskinen og rense det. Det hjalp hos oss. Vi har brukt både maskinrens og sitronsyre hver for seg på tom maskin. Alt dette hjalp veldig.

http://www.klikk.no/bonytt/vedlikehold/article715853.ece

Armene. Har jeg ikke tenkt på engang. Kanskje jeg skal sette mannen i arbeid i helga.. Det var ganske lurt! Takk :0)

Skrevet

Jeg syns oppvasken blir renere etter at jeg har brukt maskinrens. Jeg kjører først et program MED maskinrens, så en gang gjennom med tom maskin og vasketablett. Blir skinnende rent både inni maskinen og det jeg vasker opp etterpå.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1346407080' post='4806009]

Prøvd å bruke de nye tablettene fra Yes? De funket veldig bra på mi maskin, hadde mye sånne rester igjen en periode.

Hehe. Påvirket av reklamen så gikk jeg og kjøpte Yes vasketabletter. Og foren gangs skyld ble jeg gledelig overrasket.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hehe. Påvirket av reklamen så gikk jeg og kjøpte Yes vasketabletter. Og foren gangs skyld ble jeg gledelig overrasket.

Jeg fikk venninna mi til å teste først jeg ;o)

Men ja, det er gode tabletter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...