Gjest GA Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 da tror jeg du må smøre tjukt på! -har ikke prøvd og tror ikke det virker... Humbug! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 Pupper består av fettvev, og jeg tror neppe en krem kan gi deg mer fett inni puppene Eneste måten å få større pupper på, er som regel å legge på seg 0 Siter
Gjest pushup er bra Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Tror heller den gjør huden mer silkemyk og elastisk... så virker puppene mer faste og kanskje derfor litt større? Om du ønsker større pupper så er det å ta hormonbehandling, få deg silikon eller legge på deg som gjelder.... Ingen av de er kanskje å anbefale Men å bruke en god pushup-bh med innlegg gjør mirakler, menn blir lurt trill rundt :-) Ser bare menn jeg kjenner som er puppegale, de tror den og den kjendisen har fått større upper, så er det bare en god push-up bra 0 Siter
PieLill Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Det som blir større er nok bare saldoen på bankkontoen til selgeren/svindleren. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.