Gå til innhold

Islending

Gjest leter etter en islending

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en islandsk dame her for noen år siden. Hun var i hvert fall aktiv på forum for små barn. Noen som vet hvem jeg snakker om og hvor hun er nå?

Skrevet

Asterix? Hun hadde vel 9 barn sist hun var her inne. :o) Hun har ikke vært her på mange år dessverre.

Skrevet

Asterix? Hun hadde vel 9 barn sist hun var her inne. :o) Hun har ikke vært her på mange år dessverre.

Nei hun var ikke islandsk. Jeg husker henne.

Skrevet

Nei hun var ikke islandsk. Jeg husker henne.

Jo, Asterix var fra Island, det mener jeg bestemt, i alle fall var en av foreldrene hennes derfra så hun var halvt islending om ikke helt. Eller var det mannen hennes?

Skrevet

Jo, Asterix var fra Island, det mener jeg bestemt, i alle fall var en av foreldrene hennes derfra så hun var halvt islending om ikke helt. Eller var det mannen hennes?

Mannen hennes var fra Island, men hun var helnorsk. De bodde et eller annet sted ut i havgapet på 40 kvadratmeter med hele barneflokken og hun var rektor på en skole hvor hennes barn var mer enn halvdelen av elevene.

Skrevet

Mannen hennes var fra Island, men hun var helnorsk. De bodde et eller annet sted ut i havgapet på 40 kvadratmeter med hele barneflokken og hun var rektor på en skole hvor hennes barn var mer enn halvdelen av elevene.

Ah - det var han som var islending ja. Jeg traff dem en gang, de kjørte minibuss. :o) Bodde ikke de i Lofoten? Var en artikkel om dem i Foreldre&Barn en gang også.

Skrevet

Ah - det var han som var islending ja. Jeg traff dem en gang, de kjørte minibuss. :o) Bodde ikke de i Lofoten? Var en artikkel om dem i Foreldre&Barn en gang også.

Skygge var nicket;-)

Skrevet

Skygge var nicket;-)

Ja! Hun var vel bare koselig såvidt jeg husker. :o) Må være flere år siden hun var her inne nå.

Skrevet

Asterix bodde i Finnmark, men de har flyttet sørover nå.

Skrevet

Skygge var nicket;-)

Du visste det, altså? Jeg hadde tenkt å skrive det, men ville lese hele tråden først. Jeg husker henne, men vet ikke hvor hun ble av.

Skrevet

Du visste det, altså? Jeg hadde tenkt å skrive det, men ville lese hele tråden først. Jeg husker henne, men vet ikke hvor hun ble av.

Jeg kom på det etter å ha tenkt på det en stund. Det er lenge siden hun var her, men jeg skulle gjerne visst hva som ble av henne.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nei jeg spør etter en helt annen dame.

Mener du bebba? Det er samme dama.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...