Gå til innhold

Rosa verktøy:Selvmotsigelse?

Anbefalte innlegg

Jeg elsker rosa, og jeg elsker å bruke verktøy.

Problemet med de rosa verktøyene er at kvaliteten ikke så god. Gi meg heller litt Bosch :)

Eller Hilti? Kvalitreten på Bosch er meget bra og prisene er midt på treet eller over.

Jeg brukar altid det nest billigste verktøyet på Biltema,Jula eller Clas Ohlson.Da tenker jeg på eletrisk/batteri. Håndbverktøy kan jeg ta det billigste av.Jeg har aldri klart å knekke noe verktøy,selv en 6 mm fastnøkkel,da de alle er laget av krom-vanadium.

Har heller aldri klart å ødelegge en hammer med treskaft (Hicory) Men en billig en klarte jeg å bøye,de med stålrør og svart gummihåndtak.Ikke kjøp de under 50 kr,eller kjøp verktøy på Nille,Eurospar eller COOP med mindre det er god kvalitet.Kellen er litt dyrere men ser ut til å ha bra kvalitet,og er billigere enn svensk,japansk og tysk verktøy,men dyrere en Biltema.

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Pipenokkelsett/Verktoykasse-71004/

Tviler på om det er mulig i Norge og få billigere verktøy med god kvalitet.Japansk,Tysk og Svensk verktøy ville ha kostet 2000-4000 kr + verktøykassa.

Fortsetter under...

''1.Er det ikke stort sett gutter og menn som elsker verktøy både med og uten strøm?''

Nope. Da jeg ble sammen med kjæresten hadde vel jeg minst dobbelt så mye verktøy som ham. :o)

''2.Er ikke menn mest glad i de originale fargene blått,svart og grønt? Uttagelsvis rødt eller orange om intet annet finnes.''

Kan ikke si jeg har sett noe til det. Og DeWalt sitt verktøy er jo gult.

''3.Er ikke jenter stort sett optatt med alt annet enn verktøy?''

Nei. Selv om verktøy ikke er min hovedinteresse er det mer interessant enn en del andre ting.

''4.De jentene og kvinnene som elsker å mekke og skru,er vel hva man kaller "Tomboy"? Guttejente på norsk,som de få som mekker bilene selv,og de som er snekkere og liker "manneyrker"''

Nei, jeg liker å skru - gi meg en flatpakke fra Ikea og jeg er i himmelen! :o) Men snekker eller noe sånt kunne jeg nok ikke vært og biler interesserer meg der jeg er høyest når jeg plukker jordbær.

Jeg ønsker meg et koppnøkkelsett, men av en eller grunn får jeg det aldri så skal jeg ha det må jeg vel kjøpe det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...