Gå til innhold

Farge asiatisk hår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest x-frisør

Hei!

Sort hår må blekes noen hakk før det kan ta til seg farge. Det røde skjæret (som vil komme ved bleking) kan farges bort når nyansen er lysere. Men, ikke ta det for sikkert at det må blekes først - det er noen år siden jeg var aktiv frisør, så det er mulig det er komt farger som lysner sort hår nok til å gi det et vellykket resultat. Lykke til.

Gjest x-frisør

Hei!

Sort hår må blekes noen hakk før det kan ta til seg farge. Det røde skjæret (som vil komme ved bleking) kan farges bort når nyansen er lysere. Men, ikke ta det for sikkert at det må blekes først - det er noen år siden jeg var aktiv frisør, så det er mulig det er komt farger som lysner sort hår nok til å gi det et vellykket resultat. Lykke til.

Svarer meg selv her, og sier som PieLill - dette bør gjøres hos frisør. Sort hår er en utfordring også for frisører, hjemmefarging (som jeg også kan ty til selv) ville jeg holdt meg unna her. En 13 årings hår kan óg fort bli krise vet du.

Gjest Hjemmefarging

Svarer meg selv her, og sier som PieLill - dette bør gjøres hos frisør. Sort hår er en utfordring også for frisører, hjemmefarging (som jeg også kan ty til selv) ville jeg holdt meg unna her. En 13 årings hår kan óg fort bli krise vet du.

Tror jeg følger rådet ;) Takk.

Annonse

Gjest frisør er best

Best å gjøre det hos en frisør ja, helst en med erfaring med slikt hår.

De har en litt annen hårtype enn europeiske, de er vel tykkere hårstrå og har mye mer pigment...

men tror de bruker en slags avfarging før de kan farge det altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...