Gå til innhold

Har du savnet HaPå Ananas?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den fristet ikke da, og den frister ikke nå. Men jeg har spist den vanlige, og den med sjokolade, med glede.

(Fenomenet HaPå fascinerer meg; det er den norske versjonen av Dulce de Leche og heter egentlig HamarPålegg.)

Gjest njomminam

Ja det har jeg, barndomsminner! Meldte meg på fb-gruppa og skrev et par mails til de som lager Hapå og maste.... trodde ikke det skulle komme igjennom, men nå kommer den altså :D Men i begrenset opplag, så tror jeg må hamstre, har vel god holdbarhet slike slikkerier....

Må nesten være lørdagspålegg dette, var jo ikke så sunt, men fy så godt!

Spesielt på lyse knekkebrød og tykke loffskiver mmmmmmmmmmm.....

godt på kneip og. Ikke så veldig lavkarbovennlig men :D

Gjest njomminam

Den fristet ikke da, og den frister ikke nå. Men jeg har spist den vanlige, og den med sjokolade, med glede.

(Fenomenet HaPå fascinerer meg; det er den norske versjonen av Dulce de Leche og heter egentlig HamarPålegg.)

Æsj, de brune sortene var IKKE gode, skal jeg ha sjokolade på skiva må det være Nugatti!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...