stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Får ikke sett på tv for det blåser og regner Bare å legge seg snart da :-) zzzzzzzzzzzzz 0 Siter
Gjest Dragetv Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Har du bakkeantenne ute som lar seg påvirke av regn og vind? På tide å bytte antennen da tenker jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 Har du bakkeantenne ute som lar seg påvirke av regn og vind? På tide å bytte antennen da tenker jeg. Parabol faktisk. Er noen trær som står i veien, spesielt ille når det blåser :-0. Kjipt når jeg vil se tv og det detter ut i ett sett, kommer seg når bladene forsvinner...om tider og stunder. Hm. 0 Siter
Gjest Dragetv Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Parabol faktisk. Er noen trær som står i veien, spesielt ille når det blåser :-0. Kjipt når jeg vil se tv og det detter ut i ett sett, kommer seg når bladene forsvinner...om tider og stunder. Hm. Skjønner. Har en motorsag du kan få låne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 Skjønner. Har en motorsag du kan få låne. Hehe jo takk for det. Ikke så dumt det faktisk å meie trær ned 0 Siter
Gjest Kristenis Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Hehe jo takk for det. Ikke så dumt det faktisk å meie trær ned Hehe nei, men kan bli dyrt da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.