Gjest bekymret kjæreste, med egne plager Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 For noen dager siden gikk jeg en lang tur, en og en halv time. Tempoet var greit, men ikke "daffe-tempo" heller. Jeg hadde gode sko, så jeg fikk ikke smerter i knær og hofter som jeg lett kunne gjort (og har gjort med kortere turer i vanlige sko). Jeg går stort sett på asfalt, denne gangen på grusvei som jo skal være mye bedre. På slutten av turen fikk jeg veldige muskelsmerter i hele kroppen, ikke bare i bena/ryggen som jeg ville ventet. I dagene etter har jeg hatt muskelsmerter i hele kroppen, hodepine, og vært ordentlig utmattet med et ekstremt søvnbehov. Jeg har kunnet sove tolv timer i strekk, og likevel sovnet på sofaen like etter. De siste ukene har jeg også blitt dårlig av trening, selv om jeg har tatt det roligere enn jeg pleier. Jeg har blitt svimmel og noen ganger kvalm, og fått en del smerter (ikke støl) etterpå. Hva kan det være? Er det mine psykiske problemer som har funnet en ny måte å vise seg på? Jeg går til fysioteraput, men muskelknuter er blitt bedre, så jeg skjønner ikke hvorfor smertene er verre. Er det grunn til bekymring, så jeg bør kontakte lege med det samme, eller kan jeg se det an? – 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383302-smerter-etc-etter-treningfysisk-aktivitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.