Gå til innhold

Psoriasis i hodebunnen - farging av hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hjelpe datter med å farge håret i går, da jeg oppdaget at hun har fått psoriasisflekker i hodebunnen. Har sett psoriasis før i familien, så jeg vet at det er det det er. Det ble ikke noe hjemmefarging på oss i går, naturlig nok. Hun ble først velidig lei for å ha fått psoriasis, og dernest lei seg for ikke å få ordnet med håret. Skal ringe fastlegen i morgen og be om henvisning videre. Men dattera lurer på om hun kan farge håret senere, og om flekkene forsvinner, og der er jeg straks på litt mer gyngende grunn. Noen som vet? .

Skrevet

Jeg har ei venninne som er mye plaget av psoriasis i hodebunnen, og hun farger iallefall håret jevnlig både med hjemmefarge og hos frisøren (jeg farget håret hennes senest for noen uker siden...). Hun har aldri sagt noe om at dette ikke bør gjøres?

Gjest meg selv nå
Skrevet

Jeg farger mitt tross psoriasis, uten noen forverring.

Flekkene forsvinner sannsynligvis ikke da det ikke finnes noen kur, kun lindring. Men aldri si aldri :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...