Gå til innhold

Har tannlegen lurt meg eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest bare litt usikker

Jeg skal sette en krone på tanna. Første gang slipet han til "resten" av den gamle tanna, og laget nøye avstøpninger oppe og nede. Så skulle jeg få ny time to uker etter. (Jeg syntes det var rart at jeg ikke fikk noe midlertidig oppbygning, noe tannlegen hadde nevnt en gang).

I mellomtiden brakk den siste tannresten i to. Jeg fikk da en hurtigtime, der tannlegen la på en oppbygning. Denne var fast og ikke midlertidig, forklarte tannlegen. Ny avstøpning ble ikke tatt.

Tannlegen sa at den nye kronen (som alt er bestilt) vil han tilpasse den nåværende endringen.

Det jeg syns var rart, var at ikke oppbygningen ble lagt på i første timen. (Da hadde antakelig ikke tannen brukket i det hele tatt). Og om det å unngå å bestille enda en ny krone, men heller tilpasse den til oppbyggingen, er en måte å komme billigere fra det for tannlegen. (Det er jo veldig dyrt å bestille en krone).

Håper jeg har forklart godt nok hva jeg mener.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383314-har-tannlegen-lurt-meg-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...