Gå til innhold

Koldtbord - hva mangler jeg?

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt:

- Roastbeef, reker, spekemat, laks, ørret, kyllingklubber, karbonader.

- små poteter, eggerøre, aioli, Landbrød, stekt løk, sprøstekt løk, majones, syltet agurk.

- i tillegg tenkte jeg og ha agurk, paprika, løk, små tomater og salat i en bolle.

HVA MANGLER JEG?

Sikker på at det er noe vi skulle trenge ved siden av dette som jeg ikke kommer på:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383339-koldtbord-hva-mangler-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ost er godt

Du har masse godt!

Jeg synes noen 3-4 gode oster er en viktig avslutning på måltidet. Feks en rødkittost, en roquefort, en chevre og en brie, og kanskje noe søtt ved siden av, fiken, honning/nøtter etc.

Gode oliven?

Chorizopølse eller lignende?

Annonse

Gjest Shira :o)

Rømme? Mangler kanskje rømme e.l til både salattingene og pålegget. Mange bruker remulade til roastbiff, jeg er rømmeelsker så jeg hadde klart meg med det.

Gjerne også fetaost, men det er ikke noe du må ha, jeg har det alltid siden det er godt til mye av det du ramser opp. Kan ha det i skål ved siden av salaten.

Jeg har også som oftes skinke i en variant, ofte vanlig kokt skinke, sånn stor som jeg skjærer opp, det er liksom litt safe.

Siden du ba om råd og jeg svarte, kan jeg få komme? *sulten*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...