Gå til innhold

hoppe på til syden? Når? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Vi vurderer en hoppe-på-tur til syden i høstferien (uke 40) - jentungen blir bedre av sol og varme, så det er primært helsetur for hennes del.

Hvor lenge bør jeg ha is i magen før jeg bestiller? Det har ikke så mye å si hvor det er, bare det er sol og strand, og rolige omgivelser. (hun tåler dårlig støy)

Hva er billig og hva er dyrt? Ser at nå ligger det rundt 6000,- pr pers.

-hvis ikke det blir noe er det ikke krise, altså, da tar vi det lenger utpå høsten/vinteren

Noen som har et fint sted å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383343-hoppe-p%C3%A5-til-syden-n%C3%A5r-hvordan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det vet jeg.

er avhengige av å reise i høstferien, derfor jeg tenkte å vente for å se om det var noen rester igjen bare vettu.

Jeg tror du skal være heldig, men noen er jo det og! :o) Tror ikke jeg ville ventet for lenge da.

Det er som regel alltid noen plasser å oppdrive helt til siste stund, men for oss som er avhengige av å reise i høstferien, er det mye dyrere enn ukene før og etter. I fjor fant jeg imidlertid flere ledige plasser to dager før ferien begynte.

Annonse

Det er som regel alltid noen plasser å oppdrive helt til siste stund, men for oss som er avhengige av å reise i høstferien, er det mye dyrere enn ukene før og etter. I fjor fant jeg imidlertid flere ledige plasser to dager før ferien begynte.

takk, da skal jeg ha is i magen litt til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...