Gå til innhold

Gave i 50-års lag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid vanskelig å gi tips når man ikke vet hvilke interesser og behov vedkommende har, men Lillemus' tips om et pent pledd er en god ide. Andre gjengangere fra oss har vært gavekort på velvære ala spa/ ansiktsbehandling/ massasje, gavekort på et spisested (svært mange gode spisesteder har gode lunsj/ sjampagnelunsjpakker) eller litt fine gjenstander som Stelton termokanne, Georg Jenssenskål eller lignende. Flere av mine venninner (som jeg kjenner godt) har fått smykker. Selv har jeg likt å gi ting de ikke bruker penger på selv, så våre gaver har ikke vært innenfor verktøy- eller tursegmentet.

Gjest annlovinda

Kanskje flere kan gå sammen og spleise på et Rørospledd f.eks.? De er så fine, men koster over en tusing.

Ellers er Flisas forslag om kurv med forskjellig godis et supert forslag synes jeg! :o)

Rørospledd er et veldig godt forslag, ser jo hvor mye jeg bruke mitt. Men jeg kjenner ingen andre som skal i dette selskapet, så har ingen å spleise sammen med, dessverre

Annonse

Gjest annlovinda

Alltid vanskelig å gi tips når man ikke vet hvilke interesser og behov vedkommende har, men Lillemus' tips om et pent pledd er en god ide. Andre gjengangere fra oss har vært gavekort på velvære ala spa/ ansiktsbehandling/ massasje, gavekort på et spisested (svært mange gode spisesteder har gode lunsj/ sjampagnelunsjpakker) eller litt fine gjenstander som Stelton termokanne, Georg Jenssenskål eller lignende. Flere av mine venninner (som jeg kjenner godt) har fått smykker. Selv har jeg likt å gi ting de ikke bruker penger på selv, så våre gaver har ikke vært innenfor verktøy- eller tursegmentet.

Takk for flere gode forslag. Gavekort på spa er en god ide :)

Annonse

Da min venninne ble 50 i sommer kjøpte jeg to bøker til henne, bøker jeg hadde snakket om at hun burde lese. «Krystallslottet» av Jeannette Walls og «Engelen på det syvende trinn» av Frank McCourt. Dette er bøker jeg elsker, og venninna likte dem veldig godt. Hun satte pris på at jeg hadde gitt henne akkurat de bøkene, sa hun syns det ble veldig personlig og fint.

Du har tre Honningfellen med skrevet hilsen i? ;o)

Nei - så ille er det ikke, har en jeg har kjøpt selv - innbundet og så en i storpocket - som jeg da kunne tenkt meg å gi bort, men det er i DEN det er skrevet hilsen, -og så har jeg den i liten pocket på svensk :) - så....

Jeg reiser til Tyrkia på søndag, så jeg tar vel med den store med innskripsjon :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...