Gå til innhold

nei, se på den sofaen! den var flott...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er in med de sofaene der fra 70-tallet - vi hadde først en brun sånn salong og etter den en blå husker jeg. Jeg tror faktisk de går ganske så kjapt ut fra bruktbutikkene for tiden...

Ja, retro er in, -men hun er liksom ikke helt der :)

''Ja, det skal svelges både kommentarer og litt av hvert når svigermor har flyttet inn.''

Sorry, har ikke sett Derreck på ca 35 år (eller noe sånt), men hengte meg altså opp i svigermorinnflytting.

Vil bare ønske lykke til med kamelsvelging, anbefaler å skylle dem ned med litt god vin, sørg for at de passerer svelget på langs. ;-)

Annonse

''Ja, det skal svelges både kommentarer og litt av hvert når svigermor har flyttet inn.''

Sorry, har ikke sett Derreck på ca 35 år (eller noe sånt), men hengte meg altså opp i svigermorinnflytting.

Vil bare ønske lykke til med kamelsvelging, anbefaler å skylle dem ned med litt god vin, sørg for at de passerer svelget på langs. ;-)

Vin var lurt! :) neida - går så fint så, hun stryker skjorter og pusser vinduer og lager middag -riktig bortskjemt blir jeg :)

Annonse

Jeg tror ikke at jeg lever med det;-). Jeg svarte akkurat som om du hadde et anonymt nick, og slik vil jeg ha det.

>Ble nysgjerrig - jeg fortalte en, for meg, morsom historie om en stygg sofa. Hvorfor trodde du at jeg ba om medlidenhet? :)

>Ble nysgjerrig - jeg fortalte en, for meg, morsom historie om en stygg sofa. Hvorfor trodde du at jeg ba om medlidenhet? :)

Muligens pga. lagunas svigermorstråder hvor det er absolutt PR og synes synd på laguna og absolutt ikke på hennes sviegmor;-)

for å være ærlig så er jeg ikke sikker, men det er andre som har kritisert meg i denne tråden. Spør dem;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...