Gå til innhold

20 spørsmål programmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Knut Borge synes jeg kan være litt kjedelig. Trond Viggo synes jeg er en artig skrue. Skal bli spennende å se hvordan programmet blir med Trond Viggo

Men enig i at dette ble gjort på en ikke heldig måte!! Burde ikke blitt gjort på denne måten.

Annonse

Gjest luftslott

20 spørsmål uten Knut Borge blir bare rart. Trond Viggo er jo hyppig gjest og er en morsom mann, men det er Borge som er selveste Programlederen. Klønete håndtert av NRK, og litt merkelig at Trond Viggo takket ja til å ta over når det ble gjort på den måten. Tviler ikke på at Trond Viggo vil være en god programleder, men jeg kommer til å savne Knut Borge. Han fortjener langt bedre enn dette!

Gjest Scarlet O'Hara

20 spørsmål blir aldri det samme uten Knut Borge! Hørte på første 20 spørsmål med Trond Viggo i går og det var IKKE det samme. enda bra det ligger ute masse 20 spørsmål med riktige personen på NRK nett-tv!

Knut Borge har jo oppført seg som om han var drita de siste programmene jeg har sett av dette, så kanskje det var på tide at han ble byttet ut?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...