Gå til innhold

RyanAir

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Er det håpløst å reise med dem?

Vi skal besøke noen og når det passer er jo det kun dyre billetter, slik er det jo ofte. Dersom vi passer på alt, skriver ut billetter, boardingpass osv, er det OK å fly med dem eller er det grusomt?

Det er snakk om gode 2 timers flyvning.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• Dorthe

7

• cathlin

6

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Litt stress, men helt ok.

Som i stress med alt du må skrive ut?

Det er snakk om flere tusen kr spart, så da kan jeg takle litt stress.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1346851455' post='4808315]

Som i stress med alt du må skrive ut?

Det er snakk om flere tusen kr spart, så da kan jeg takle litt stress.

Tenkte på køopplegget når man ankommer flyplassen. Det er f.eks veldig få som gidder å betale for å få plassbilletter, så man må være litt rask til gaten for å få en bra plass.

Så må du passe på håndbagasjestørrelsen, og vekt på innsjekka bagasje. At det er i orden.

Skrevet

Tenkte på køopplegget når man ankommer flyplassen. Det er f.eks veldig få som gidder å betale for å få plassbilletter, så man må være litt rask til gaten for å få en bra plass.

Så må du passe på håndbagasjestørrelsen, og vekt på innsjekka bagasje. At det er i orden.

Ja, i tillegg til at det gjerne er noe reisevei til og fra flyplassene der ryan air lander, og at det ikke alltid går fly på de mest gunstige tidspunktene.

Skrevet

Ja, i tillegg til at det gjerne er noe reisevei til og fra flyplassene der ryan air lander, og at det ikke alltid går fly på de mest gunstige tidspunktene.

For en gang skyld gikk RyanAir for oss på gunstige tidspunkt.

Bra plasser, vi er ikke så sære på det, koselig å sitte sammen, men jeg sovner etter 10 min og våkner som oftes ikke før vi lander (jepp, jeg er kjekt reisefølge ;o) ) eller jeg fordyper meg i ei bok.

Håndbaggasje ja, jeg må jo ha med litt stæsj, men vi er to voksne, så det går jo bra.

Det er vel knalldyr overvekt, sukk og jeg som liker å shoppe, men igjen, 2 voksne og sambo reiser jo ofte lett.

Nå argumenterer jeg veldig for her, fordi det hadde vært så kjekt med noen dager sammen med noen venner, så jeg er veldig positiv til alt akkurat nå jeg. ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1346852002' post='4808321]

Bra plasser, vi er ikke så sære på det, koselig å sitte sammen, men jeg sovner etter 10 min og våkner som oftes ikke før vi lander (jepp, jeg er kjekt reisefølge ;o) ) eller jeg fordyper meg i ei bok.

Håndbaggasje ja, jeg må jo ha med litt stæsj, men vi er to voksne, så det går jo bra.

Det er vel knalldyr overvekt, sukk og jeg som liker å shoppe, men igjen, 2 voksne og sambo reiser jo ofte lett.

Nå argumenterer jeg veldig for her, fordi det hadde vært så kjekt med noen dager sammen med noen venner, så jeg er veldig positiv til alt akkurat nå jeg. ;o)

Hvis du ikke er vant til luksuiøse flyreiser går det helt fint. Det er bare disse små tingene man på passe på når man reiser med dem.

Skrevet

Vi reiste 2 voksne og 2 barn til Mallorca i august for 2 uker - og vi hadde bare med oss håndbagasje :)

Skrevet

det går helt greit, men de er ekstremt strikte på alle regler. Håndbagasjen kan ikke være en mm for stor eller et gram for tung f.eks

Skrevet

det går helt greit, men de er ekstremt strikte på alle regler. Håndbagasjen kan ikke være en mm for stor eller et gram for tung f.eks

Har de veid håndbagasjen når du har reist? Jeg bruker alltid å ha overvekt i håndbagasjen, men passer nøye på den innsjekka bagasjen. De har aldri veid håndbagasjen, bare sjekka at den passer i kurven med de rette målene.

Skrevet

Har de veid håndbagasjen når du har reist? Jeg bruker alltid å ha overvekt i håndbagasjen, men passer nøye på den innsjekka bagasjen. De har aldri veid håndbagasjen, bare sjekka at den passer i kurven med de rette målene.

Har blitt veid inn 2 ganger -på Rygge :) jeg har jo bare 8 kilo jeg da -hehe

Skrevet

Har blitt veid inn 2 ganger -på Rygge :) jeg har jo bare 8 kilo jeg da -hehe

Da har jeg hatt flaks:-) og jeg må passe på neste gang. Du trenger vel knapt å ha med deg noe som helst, snart;-)

Skrevet

Vi bruker RyanAir 3-4 ganger årlig. Fungerer helt supert med de billige billettene, så lenge man setter seg inn i og følger reglene.

Gjest Bra for oss
Skrevet

Har brukt dem mye. Med bare håndbagasje, så fungerer det helt fint.

Skrevet

Har du sjekket ut om medisinsk utstyr går gratis? Jeg spør av nysgjerringhet altså for jeg har ikke peil, jeg tør ikke reise med Norwegian engang ;)

Skrevet

Da har jeg hatt flaks:-) og jeg må passe på neste gang. Du trenger vel knapt å ha med deg noe som helst, snart;-)

Bare truseinnlegg - haha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...