Gå til innhold

Dataproblem: sletting fører til kopiering?

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet. Når jeg skal slette bilder fra pcen, merker jeg gjerne av flere om gangen og sletter dem for dette går fortere, men det som skjer er at de blir automatisk kopiert igjen??? Noen som vet råd? Jeg har prøvd forum for data, men fikk ikke svar der.

Fortsetter under...

Sikkert ufattelig teit svar, men du er _helt_ sikker på at du klikker slett og ikke kopier?

Hvis du velger 'kopiere', så må du vel velge 'lim inn' etterpå for at det skal komme kopier på harddisken. Men jeg mistenker også at vedkommende har gjort noe helt annet enn h*n selv tror. ;)

Hvis du velger 'kopiere', så må du vel velge 'lim inn' etterpå for at det skal komme kopier på harddisken. Men jeg mistenker også at vedkommende har gjort noe helt annet enn h*n selv tror. ;)

Nei nei. Jeg er ikke dum. Dette skjer når jeg er rask på pcen. Jeg merker et og et bilde flere til sammen og trykker slett. Så skjer det noe etterpå kopier!!!

Annonse

Nei nei. Jeg er ikke dum. Dette skjer når jeg er rask på pcen. Jeg merker et og et bilde flere til sammen og trykker slett. Så skjer det noe etterpå kopier!!!

Hvordan gjør du når du sletter bildene da?

Merker dem og trykker 'Backspace'?

Merker dem og trykker 'Delete'?

Merker dem, høyreklikker på musa og velger 'Slett'/'Flytt til Papirkurv' (usikker på menyvalgene her, lenge siden jeg har brukt Windows)?

Hvordan gjør du når du sletter bildene da?

Merker dem og trykker 'Backspace'?

Merker dem og trykker 'Delete'?

Merker dem, høyreklikker på musa og velger 'Slett'/'Flytt til Papirkurv' (usikker på menyvalgene her, lenge siden jeg har brukt Windows)?

Jeg merker dem, høyreklikker og slett.

Jeg har flere ganger har opplevd det samme når jeg skal rydde opp på skrivebordet på PC'n! Merker flere dokumenter, og når jeg skal slette dem dupliserer de seg!

Ingen hjelp herfra, men altså litt støtte - jeg skjønner hva du snakker om! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...