Gå til innhold

Utrolig at 64-åringen er siktet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Enig i det. 64-åringen er et godt menneske som ikke kan være med på noe sånt.

Hvor ofte sies ikke sånt i etterkant av mordsaker? Svært ofte påstår naboer og venner at de aldri ville trodd noe sånt om drapsmannen. Det viser bare at folk er mer sammensatt og har flere sider enn de rundt oppdager. Folk er sjelden bare gode eller bare slemme.

Annonse

Hvorfor har han etter det han selv sier tatt masse bilder av bilen til 37-åringen og mistenkt ham for å ha noe med drapet å gjøre og så unnlatt å gå til politiet med mistankene sine da?

Det er ikke det minstre rart at han ikke har sagt fra. Han har syntes det var svært vanskelig å tyste på en venn. Han har antakelig opplevd denne situasjon som svært vanskelig og ubehagelig. .Det er ikke lett å tyste til politiet om noen han bryr seg om.

Selvsagt burde han ha gjort det, jeg bare sier at det er ikke rart at han ikke har fått seg til å gjøre det.

Enig i det. 64-åringen er et godt menneske som ikke kan være med på noe sånt.

Og det er noe du _vet_ av personlig tilknytning til han og dype studier av saken, eller bare en generell tatt ut av lufta synsing fordi en nabo har sagt at 64 åringen virker som en grei kar ?

Poenget er at det er ingen som vet noe som helst enda. Politiet har noen teorier, og de prøver finne beviser som understøtte disse teoriene. Ut over dette er det ingen som vet noe som helst.

Gjest Nickløsheletida

Jeg klarer ikke akkurat å bekymre meg for 64-åringen i dag. Er han uskylding, så finner de nok ut av det.

Jeg synes denne saken blir verre og verre. Forferdelig å tenke på at hun kanskje levde en stund med store skader og smerter før hun døde.Må være grusomt for foreldrene og den stakkars lillesøstra.

Annonse

Jeg frykter at et justismord er i ferd med å skje.

For at det skal være et justismord må det en dom til. Forut en dom skal det etterforskning til. Vent på dommen, først da kan det diskuteres hvorvidt noen er dømt på grunnlag av for svake/ feilaktige beviser.

Gjest Scarlet O'Hara

Det er ikke det minstre rart at han ikke har sagt fra. Han har syntes det var svært vanskelig å tyste på en venn. Han har antakelig opplevd denne situasjon som svært vanskelig og ubehagelig. .Det er ikke lett å tyste til politiet om noen han bryr seg om.

Selvsagt burde han ha gjort det, jeg bare sier at det er ikke rart at han ikke har fått seg til å gjøre det.

Kan også ha vært redsel inne i bildet der da, 37 virker ikke spesielt trygg slik jeg har skjønt det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...