Gjest Corporatewannabe Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Det kunne jeg. Er så mange plasser jeg har lyst til å reise. Kunne tenke meg å kjøpe en enebolig på vest-kanten i Oslo. Er så mye jeg har lyst til som jeg ikke kan pga. pengemangel. 0 Siter
laguna1 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Næh, rik er ikke på toppen av ønskelista, men litt mere penger, sånn at man kunne slappe bedre av i skuldrene, det hadde jo vært fint. Skal ikke nekte på det. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Nei, jeg har ikke slike uoppnåelige drømmer, vi har så vi greier oss og lever et godt liv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Joda, jeg kunne tenke meg og vært litt rikere. Jeg kunne tenke meg å pusse opp stua mi og badet mitt og så kunne jeg tenkt meg både sykkel og ski +++ 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Nei, jeg klarer meg fint. Jeg sparer penger for å kunne reise litt av og til. Og uansett hvor mye penger jeg hadde hatt, ville jeg ikke bodd i noen enebolig på vestkanten. 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Har det behagelig og greit nå men hadde selvfølgelig ikke sagt nei takk til førstepremie i Lotto heller. Syns vi generelt er rike nok i Norge. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Helt klart. Både for å sikre meg selv, og gi noe tilbake til andre som jeg føler jeg skylder. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Klart jeg skulle ønske jeg var rik. Det ville vært en stor trygghet for meg å ikke måtte tenke på det økonomiske i alle situasjoner, ikke måtte bekymre meg. Og det ville gitt meg ro om jeg hadde vært rik nok til å sikre ikke bare meg og samboer en god fremtid, men sikre mine søsken en god start på voksenlivet og sikre min mor en god alderdom. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Ja kunne ønske jeg vant en del millioner slik at jeg kunne kjøpe meg det jeg ville uten å tenke på økonomi. Og være sikret resten av livet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.