Gjest Just4live Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Vurderer Askøy-broen, men der er det selvmordsvakter nå. Er det noen som er høyere? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Det er ingen som vil svare deg på det, skjønner du vel. Søk hjelp om du seriøst vurderer å ta livet ditt. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Jeg skulle til å skrive hva som er Norges høyeste bro, men så leste jeg hva du skulle bruke den til Det er ikke vanskelig å finne ut hvilken bro det er. Så egentlig tror jeg du er ute etter sympati og at folk skal be deg om å la være å hoppe, ikke fakta om brohøyder. Tenk litt over det. Når du gjerne vil ha oppmerksomhet, så ønsker du egentlig ikke å ta livet av deg. 0 Siter
Gjest du skriker etter oppmerksomhet Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Det er aggressivt og hensynsløst å skrive et slikt innlegg. Hva den høyeste broen er klarer du vel lett å finne ut på egen hånd.. Det trenger du neppe spørre om her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.