Gå til innhold

Fysio i annen kommune v/henvisning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor du i Trondheim? Der jeg går får du time nesten på dagen.

Hvor går du da? Jeg ringte dit det var mest praktisk i forhold til jobben, men der var det lang ventetid og isjiasen blir ikke bedre for å si det mildt... Ikke nakken heller. *sukk*

Du kan bruke henvisningen hvor som helst i landet :-)

Så bra! Da spørs det bare hvor fornøyd arbeidsgiver blir om jeg velger en fysioterapeut som ligger 4,5 mil unna... *hehe* Han skal være veldig flink i alle fall. Må tenke litt på det.

Gjest Trønder med prolaps

Hvor går du da? Jeg ringte dit det var mest praktisk i forhold til jobben, men der var det lang ventetid og isjiasen blir ikke bedre for å si det mildt... Ikke nakken heller. *sukk*

Jeg går til behandlig på Lade.

Sliter også med nakken. Har prøvd fysio men byttet til kiropraktor

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1347049961' post='4809252]

Henvisningen er din og følger deg.

Jeg skal ha ps fysio i en annen kommune nå, behandleren min flyttet, så flytter jeg etter.

Jeg må ta en telefon over helgen skjønner jeg. :o) Om jeg skal bruke denne fysioterapeuten blir jeg veldig avhengig av dager og tidspunkt i forhold til den andre jeg tenkte på, men om han ikke har noen ventetid så er det verdt det.

Kan man bytte fysioterapeut på samme henvisning? Hvis jeg etter noen timer finner ut at det ikke funker og vil prøve en annen?

Gjest Shira :o)

Jeg må ta en telefon over helgen skjønner jeg. :o) Om jeg skal bruke denne fysioterapeuten blir jeg veldig avhengig av dager og tidspunkt i forhold til den andre jeg tenkte på, men om han ikke har noen ventetid så er det verdt det.

Kan man bytte fysioterapeut på samme henvisning? Hvis jeg etter noen timer finner ut at det ikke funker og vil prøve en annen?

''Kan man bytte fysioterapeut på samme henvisning? Hvis jeg etter noen timer finner ut at det ikke funker og vil prøve en annen?''

Det vet jeg faktisk ikke, men skulle jo tro det, du har viss mange behandlinger på en henvisning.

Jeg har bare byttet når jeg har hatt nye henvisninger og da har det vært fordi behandlere flytter, men nå drar jeg jo etter så. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...