Gå til innhold

Vaksineringsbløffen....

Gjest Nordens mest korrupte land

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Artikelen ville gitt mer tillit om forfatteren klarte å stave svineinfluensa og massehysteri i ett ord.

''Artikelen ville gitt mer tillit om forfatteren klarte å stave svineinfluensa og massehysteri i ett ord.''

Næ, det er in med overaktiv deletast i dag vet du!

;o)

Gjest Nordens mest korrupte land

Er du seriøs?? Du kan da ikke sammenligne Somalia og Norge? Hallo???

I Somalia har de ikke en gang paracet enkelte steder så barn kan dø av vanlig feber!! Jeg har ikke tatt vaksinene for messlinger og jeg hadde messlinger da jeg var liten. Ikke noe problem så lenge man bor i Norge og kan få febernedsettende... Kanskje vaksinen kunne reddet noen i Somalia, men jeg tror nok heller at de hadde vært reddet hvis de hadde tilgang til vanlig febernedsettende og antibiotika......til de som FÅR messlinger.... ikke til ALLE i befolkningen....fordi legemiddelindustrien tjener penger på dette..

Vet du hva den største dødsårsaken er i USA??? FEILMEDISINERING!!! Wake up people...

Annonse

I Somalia har de ikke en gang paracet enkelte steder så barn kan dø av vanlig feber!! Jeg har ikke tatt vaksinene for messlinger og jeg hadde messlinger da jeg var liten. Ikke noe problem så lenge man bor i Norge og kan få febernedsettende... Kanskje vaksinen kunne reddet noen i Somalia, men jeg tror nok heller at de hadde vært reddet hvis de hadde tilgang til vanlig febernedsettende og antibiotika......til de som FÅR messlinger.... ikke til ALLE i befolkningen....fordi legemiddelindustrien tjener penger på dette..

Vet du hva den største dødsårsaken er i USA??? FEILMEDISINERING!!! Wake up people...

Det er akkurat det samme i Storbritannia og i New York.

At du overlevde beviser selvsagt ikke noe som helst - ingen påstår at alle dør av meslinger.

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10060906

Jammen er jeg glad jeg hørte på naboen min som er lege... om IKKE å ta svineinfulensavaksinen ... glad mine barn ikke tok den...

Nuvel, trodde du ingen skulle få noen bivirkeninger?

Hvor mange ble da ikke REDDET av vaksinen? Men det bryr du deg ikke om. At folk dør plager deg jo ikke.

Les heller her hvor mange som døde av sykdommen, og hvor mange som kunne vært reddet. Og ble reddet.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Svineinfluensa-kostet-kvart-million-livet-6911514.html

Folk DØR på grunn av folk som deg!

Gjest Hulderen

Nuvel, trodde du ingen skulle få noen bivirkeninger?

Hvor mange ble da ikke REDDET av vaksinen? Men det bryr du deg ikke om. At folk dør plager deg jo ikke.

Les heller her hvor mange som døde av sykdommen, og hvor mange som kunne vært reddet. Og ble reddet.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Svineinfluensa-kostet-kvart-million-livet-6911514.html

Folk DØR på grunn av folk som deg!

Det er ikke sånn at alle som ikke blir vaksinert blir smittet. Men alle som blir vaksinert blir utsatt for bivirkningene av vaksinen.

Jammen er jeg glad jeg hørte på naboen min som er lege... om IKKE å ta svineinfulensavaksinen ... glad mine barn ikke tok den...

Jeg synes det vi skal være mest glade for, er at vi fikk et valg.

Jeg husker også at det ble en masse bråk om at ikke alle områder av landet fikk vaksinen like fort. Folk var svært interessert i å få tatt den.

Nå virker det som om mange er sure fordi det døde så få, eller fordi de som fikk alvorlige bivirkninger, får erstatning. Jeg synes det er en litt merkelig vri.

Det er ikke sånn at alle som ikke blir vaksinert blir smittet. Men alle som blir vaksinert blir utsatt for bivirkningene av vaksinen.

''Det er ikke sånn at alle som ikke blir vaksinert blir smittet. Men alle som blir vaksinert blir utsatt for bivirkningene av vaksinen. – Hulderen''

Mente du det du skrev der? At alle vaksinerte blir utsatt for bivirkning? Man blir utsatt for sjansen at bivirkning forekommer. De aller aller aller fleste fikk ingen signifikante bivirkninger, og slettes ingenting som kan sammenlignes med influensaen.

Med vennlig hilsen

Nå ble både jeg og barna mine vaksinerte,

mannen min ble ikke vaksinert... han lider "tydeligvis" av narkolepsi, vil jo bare sove.... :D

mens jeg og ungene er like friske og "våkne", og det samme med alle de andre vi kjenner (kolleger, naboer, familie, venner) som ble vaksinerte, har ikke hørt om en eneste som har fått bivirkninger.... Det blir voldsomt blåst opp i media om de få som får bivirkninger,

og da er jo vaksinen helt forferdelig... Det høres nesten ut som paranoiaen en viss fyr i media led av (psykiatri, politi osv bare er ute etter å skade folk osv)....

Vaksinen har faktisk reddet mange liv, jeg har hørt om et par venner av venner av meg som fikk viruset og ble alvorlig syk og måtte på sykehus!

Ved de fleste medisiner og vaksiner så er det bivirkninger, sånn er det bare. Det er en risk vi må ta. Pest eller kolera.... Kanskje er du heldig og slipper å bli smittet, men blir du først smittet så skal du være glad du faktisk ble vaksinert.

Tror nok det er underliggende forhold som gjør at man får bivirkninger.

F.eks. skal man ikke ta vaksine dersom man ikke er 100 % frisk når man tar den,

det gjelder jo de fleste andre vaksiner og.

Annonse

''Vet du hva den største dødsårsaken er i USA??? FEILMEDISINERING!!! Wake up people...''

Tull og tøys. Les her:

http://www.cdc.gov/nchs/fastats/lcod.htm

En kan videre bruke din logikk ift vaksinering. De aller fleste som blir vaksinerte opplever ikke alvorlige bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...