Gå til innhold

Tidligere Vågå-ordfører vil ha lukkede dører.

Anbefalte innlegg

''Han ønsker ikke at detaljer i anklagene skal kunne bli kjent i fremtiden. Dette er ikke noe folk skal fråtse i. Det er uriktige anklager som har vært en stor belastning for ham og hans familie, sier hans forsvarer Mette Yvonne Larsen til VG.''

Dette skurrer voldsomt for meg hvis man mener man er uskyldig? Saken kommer opp 9. oktober. Jeg tenker på JENTA.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Tidligere-Vaga-ordforer-vil-ha-lukkede-dorer-6985775.html

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Mrs D

9

• Mandolaika

7

• PieLill

2

Mest aktive i denne tråden

Kan til en viss grad forstå det, problemet er at media vil fråtse (og har fråtset) uansett men jeg tror nok trykket kan bli noe mildere akkurat der og da ved å stenge dørene, partene blir mer skjermet.

Jeg håper de finner ut hva som faktisk har hendt i denne saken, den er uten tvil stygg.

Nå ser man riktignok at individer her har brukt denne saken for hva det var verd da det kom ut (så slik har fyren beklageligvis rett - det ble "fråtset i"), men den eneste grunnen jeg kan se for å holde det bak lukkede dører er for å beskytte jenten.

At han ber om det er "naturlig", og det er opp til retten å avgjøre.

Med vennlig hilsen

Nå ser man riktignok at individer her har brukt denne saken for hva det var verd da det kom ut (så slik har fyren beklageligvis rett - det ble "fråtset i"), men den eneste grunnen jeg kan se for å holde det bak lukkede dører er for å beskytte jenten.

At han ber om det er "naturlig", og det er opp til retten å avgjøre.

Med vennlig hilsen

''men den eneste grunnen jeg kan se for å holde det bak lukkede dører er for å beskytte jenten.''

Enig i det.

Annonse

Tenker man på jenta, det er vel da det bør være lukkede dører? Vågå-ordføreren greier seg nok enten han er skyldig eller uskyldig.

''Tenker man på jenta, det er vel da det bør være lukkede dører? Vågå-ordføreren greier seg nok enten han er skyldig eller uskyldig.''

Ja, hvis det er for jentas del, så er jeg enig i at lukkede dører sikkert er best.

Gjest Scarlet O'Hara

Det irriterer meg grenseløst at denne mannen og hans forsvarer er i stand til å sette ham så til de grader i offerrollen her, jenta kommer jo fullstendig i bakgrunnen...

Og som dette viser, har jeg allerede forhåndsdømt mannen;-)

Det irriterer meg grenseløst at denne mannen og hans forsvarer er i stand til å sette ham så til de grader i offerrollen her, jenta kommer jo fullstendig i bakgrunnen...

Og som dette viser, har jeg allerede forhåndsdømt mannen;-)

''Det irriterer meg grenseløst at denne mannen og hans forsvarer er i stand til å sette ham så til de grader i offerrollen her, jenta kommer jo fullstendig i bakgrunnen...''

Helt enig!

''Og som dette viser, har jeg allerede forhåndsdømt mannen;-)''

Nei, man kan godt mene dette uten å ha forhåndsdømt Rune Øygard, men jeg må si at magefølelsen min sier at han er skyldig ja.

Gjest someone knows....

''Det irriterer meg grenseløst at denne mannen og hans forsvarer er i stand til å sette ham så til de grader i offerrollen her, jenta kommer jo fullstendig i bakgrunnen...''

Helt enig!

Nei, man kan godt mene dette uten å ha forhåndsdømt Rune Øygard, men jeg må si at magefølelsen min sier at han er skyldig ja.

Jeg vet......

Helt enig!

Jeg tviler på om måten han har fremstilt seg selv på i media bidrar til mer sympati, heller mindre. Himler med øynene over det lidende blikket og at han blir gjort til det store offeret i denne saken.

''Tenker man på jenta, det er vel da det bør være lukkede dører? Vågå-ordføreren greier seg nok enten han er skyldig eller uskyldig.''

Ja, hvis det er for jentas del, så er jeg enig i at lukkede dører sikkert er best.

Helt uavhengig av den annen part og hva han mener, så bør man etter min mening ha lukkede dører av hensyn til jenta. Det spørs nå om Vågå-ordføreren har jentas interesser i tankene når han ber om lukkede dører. Det forhindrer uansett ikke at man av hensyn til jenta kan gjøre dette.

Samme hvor uskyldig jeg var, ville jeg ikke ønsket å få livet mitt brettet ut i all offentlighet. Helt naturlig at han ønsker lukkede dører. Hva det blir til avgjør retten.

I denne saken synes jeg media har vært usedvanlig snille og hensynsfulle. Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde.

mvh

Annonse

Helt enig!

''Nei, man kan godt mene dette uten å ha forhåndsdømt Rune Øygard, men jeg må si at magefølelsen min sier at han er skyldig ja.''

Det er per definisjon å forhåndsdømme. :-)

mvh

Samme hvor uskyldig jeg var, ville jeg ikke ønsket å få livet mitt brettet ut i all offentlighet. Helt naturlig at han ønsker lukkede dører. Hva det blir til avgjør retten.

I denne saken synes jeg media har vært usedvanlig snille og hensynsfulle. Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde.

mvh

''I denne saken synes jeg media har vært usedvanlig snille og hensynsfulle. Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde'' Helt enig.

Gjest annlovinda

mvh

''I denne saken synes jeg media har vært usedvanlig snille og hensynsfulle. Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde.''

Veldig enig her

mvh

''Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde.''

Løgn fra ende til annen.

Du fikk kanskje ikke med deg at i den perioden det var lokk på dette, så var det fordi JENTEN (ikke ordføreren) skulle beskyttes.

Jeg kan komme opp med en drøss Frp-skandaler, som knapt nok har vært nevnt i media. Media er nemlig meget snille med Frp.

Gjest Nord og ned.

''Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde.''

Løgn fra ende til annen.

Du fikk kanskje ikke med deg at i den perioden det var lokk på dette, så var det fordi JENTEN (ikke ordføreren) skulle beskyttes.

Jeg kan komme opp med en drøss Frp-skandaler, som knapt nok har vært nevnt i media. Media er nemlig meget snille med Frp.

''Media er nemlig meget snille med Frp.''

Javisst, det har jo alle fått med seg. Samt at månen er firkantet og laget av gul ost. At opp er ned, natt er dag, og at du er normal.

Løgn fra ende til annen.

ha-ha-ha......

Dagens beste - så langt..... :-)

Gjest annlovinda

Løgn fra ende til annen.

Av og til lurer jeg på om du leser nyheter med skylapper

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...