Gå til innhold

Tidligere Vågå-ordfører vil ha lukkede dører.

Anbefalte innlegg

Gjest gammel dame

''Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde.''

Løgn fra ende til annen.

Du fikk kanskje ikke med deg at i den perioden det var lokk på dette, så var det fordi JENTEN (ikke ordføreren) skulle beskyttes.

Jeg kan komme opp med en drøss Frp-skandaler, som knapt nok har vært nevnt i media. Media er nemlig meget snille med Frp.

'' Media er nemlig meget snille med Frp.''

Ha-ha. Det stemmer nok kun i avisa Fremskritt.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Mrs D

9

• Mandolaika

7

• PieLill

2

Mest aktive i denne tråden

'' Media er nemlig meget snille med Frp.''

Ha-ha. Det stemmer nok kun i avisa Fremskritt.

Nei, det stemmer for stort sett alle aviser. De får en uendelig mengde publisitet, hvor deres synspunkter fremmes uten noen form for tilbakevisning av påstandene.

Av og til lurer jeg på om du leser nyheter med skylapper

Nei, jeg leser et meget bredt utvalg av nyheter - fra Aftenposten, Dagens Næringsliv osv, i Norge, til Financial Times, Jornal do Brasil, M&G (Sør Afrika) i utlandet.

Gjest gammel dame

Nei, det stemmer for stort sett alle aviser. De får en uendelig mengde publisitet, hvor deres synspunkter fremmes uten noen form for tilbakevisning av påstandene.

Nå diskuterte man skandaler. Mens du raller om alt mulig annet.

Nei, jeg leser et meget bredt utvalg av nyheter - fra Aftenposten, Dagens Næringsliv osv, i Norge, til Financial Times, Jornal do Brasil, M&G (Sør Afrika) i utlandet.

Det er da ikke antallet aviser du leser som sier noe om skylappene dine, men måten du leser dm på.

Nå diskuterte man skandaler. Mens du raller om alt mulig annet.

''Nå diskuterte man skandaler. Mens du raller om alt mulig annet. – gammel dame''

Så fint at du demonstrerer at du ikke har noen argumenter, men må nedverdige deg selv til personangrep.

Annonse

Gjest gammel dame

''Nå diskuterte man skandaler. Mens du raller om alt mulig annet. – gammel dame''

Så fint at du demonstrerer at du ikke har noen argumenter, men må nedverdige deg selv til personangrep.

å hyggelig at du kommer med dette standardsvaret. Da vet vi alle at du er helt tom for argumenter.

Helt uavhengig av den annen part og hva han mener, så bør man etter min mening ha lukkede dører av hensyn til jenta. Det spørs nå om Vågå-ordføreren har jentas interesser i tankene når han ber om lukkede dører. Det forhindrer uansett ikke at man av hensyn til jenta kan gjøre dette.

''Helt uavhengig av den annen part og hva han mener, så bør man etter min mening ha lukkede dører av hensyn til jenta. Det spørs nå om Vågå-ordføreren har jentas interesser i tankene når han ber om lukkede dører. Det forhindrer uansett ikke at man av hensyn til jenta kan gjøre dette.''

Det er jenta som ønsker åpne dører.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10068808

''Helt uavhengig av den annen part og hva han mener, så bør man etter min mening ha lukkede dører av hensyn til jenta. Det spørs nå om Vågå-ordføreren har jentas interesser i tankene når han ber om lukkede dører. Det forhindrer uansett ikke at man av hensyn til jenta kan gjøre dette.''

Det jeg ikke forstår her er hvordan foreldrene til jenta tillot henne å dra på hyttetur med en voksen mann???!!!

Har du fått med deg noe om dette? Sa hun at det skulle være flere med, og så var det bare de to? De hadde jo vært på flere hytter, i Oslo osv sammen, de to.

Nå har jeg en gutt på 13 og ei jetne på 11. Kan ikke i min villeste fantasi tro at jeg hadde sagt det var greit om en av dem ville dra på tur sammen med en voksen mann og ingen andre?

Helt uavhengig av den annen part og hva han mener, så bør man etter min mening ha lukkede dører av hensyn til jenta. Det spørs nå om Vågå-ordføreren har jentas interesser i tankene når han ber om lukkede dører. Det forhindrer uansett ikke at man av hensyn til jenta kan gjøre dette.

Jeg er enig med deg. Men ordføreren har kjørt denne saken "åpen" i media i lang tid. Ofte avbildet med sin kone ved siden av.

Hun skal naturligvis støtte mannen sin, slik som så ofte konene har gjort i lignende saker.

Jenta i dette tilfellet, har ikke hatt samme muligheten som odføreren.

Men nå, når jenta endelig har lov å snakke, ja da vil ordføreren ha lukkede dører.

Jeg forhåndsdømmer ingen, men har han hatt så mye som en finger borti jenta, så bør han står for det han har gjort.

Og dermed ikke ødelegge jenta mere enn allerede gjort.

''Hadde det vært en politiker fra et annet parti, spesielt FrP, ville de kastet seg over det og disikert mannen til døde.''

Løgn fra ende til annen.

Du fikk kanskje ikke med deg at i den perioden det var lokk på dette, så var det fordi JENTEN (ikke ordføreren) skulle beskyttes.

Jeg kan komme opp med en drøss Frp-skandaler, som knapt nok har vært nevnt i media. Media er nemlig meget snille med Frp.

Hallo - jenta vil jo IKKE ha lukkede dører.

Annonse

Jeg er enig med deg. Men ordføreren har kjørt denne saken "åpen" i media i lang tid. Ofte avbildet med sin kone ved siden av.

Hun skal naturligvis støtte mannen sin, slik som så ofte konene har gjort i lignende saker.

Jenta i dette tilfellet, har ikke hatt samme muligheten som odføreren.

Men nå, når jenta endelig har lov å snakke, ja da vil ordføreren ha lukkede dører.

Jeg forhåndsdømmer ingen, men har han hatt så mye som en finger borti jenta, så bør han står for det han har gjort.

Og dermed ikke ødelegge jenta mere enn allerede gjort.

Jeg ser at jenta ønsker åpne dører, blant annet av grunner du nevner her, og da syns jeg det skal tas mest hensyn til henne og hennes ønsker. Nettopp fordi Vågå-ordføreren har boltret seg såpass mye i media allerede. Men retten bør også vurdere å verne jenta mot seg selv (og offentligheten).

Jepp, har sett det nå. Og da stiller det seg litt annerledes syns jeg.

Det jeg ikke forstår her er hvordan foreldrene til jenta tillot henne å dra på hyttetur med en voksen mann???!!!

Har du fått med deg noe om dette? Sa hun at det skulle være flere med, og så var det bare de to? De hadde jo vært på flere hytter, i Oslo osv sammen, de to.

Nå har jeg en gutt på 13 og ei jetne på 11. Kan ikke i min villeste fantasi tro at jeg hadde sagt det var greit om en av dem ville dra på tur sammen med en voksen mann og ingen andre?

Helt enig med deg.. Det virker ganske så merkelig, og noe jeg aldri ville drømt om å synes er ok hvis det var mitt barn. Ordføreren har jo hevdet at det er et slags "far/datter" forhold, men noe skurrer uansett, spør du meg..

Nå gjør hun (forståelig nok) det, men tidligere (i starten) la media lokk på for å beskytte henne.

Med vennlig hilsen

''Financial Times, Jornal do Brasil, M&G (Sør Afrika) i utlandet.''

Og de skriver nok alle om løgnene rundt AP, eller hva? At man leser MYE sier ingen ting om hvor mye man forstår, så jeg skjønner godt annlovindas spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...