Gå til innhold

Ufrivillig låst meg ute av Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Kirstyonair

Av forskjellige grunner måtte jeg skifte passordet til FB, og fordi FB bare benytter seg av slike mailer en ikke kan svare på, har jeg viklet meg inn i et nett av stadig nye passord fra meg som de avviser og så får jeg nye standardmailer.

Snublesteinen virker å være at jeg får beskjed om å komme med mailadressen og passordet mitt på "min Microsoftkonto".

Har jeg det? Hva er det? Er det passordet mitt til hotmailadressen jeg aldri bruker de mener? Uansett godtar de ikke det. Og fordi jeg ikke kommer inn på FB-siden min, finner jeg ikke de to kontoene jeg har brukt der. Og de ber meg oppgi nye koder, jeg prøver med min egentlige mailadresse som har vært en av FB-adressene mine, den godtar de ikke, for de anser det som at jeg er blitt utsatt for et phishingforsøk, og derfor må jeg bytte alt.

Det ER ikke noe phishingforsøk. Jeg gjorde bare den dumheten å prøve hvordan det var å gå inn fra Opera, som jeg nettopp har installert, sammen med IE som jeg har fra før. Og dette har da satt i gang alt bråket.

Jeg finner ingen måte å komme til et levende menneske inni der som kan tilbakestille det jeg hadde med kontoer osv eller i alle fall forklare meg med vanlige, tydelige ord hva jeg skal gjøre. Blant annet forklare meg hvorfor jeg må opprette en Microsoftkonto, noe det alltså er mulig jeg har fra før, men hvordan skal jeg finne den, da?

Værsgo' bli gærn. Farvel Facebook, der kommer jeg aldri inn igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383519-ufrivillig-l%C3%A5st-meg-ute-av-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...