Gå til innhold

En god deodorant for damer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøper alltid ulike roll-on-deodoranter fra matbutikkene - og det viktigste er at det står 24 h på dem - da varer de hele dagen uten svettelukt :)

Min personlige "deodorant-revolusjon" fikk jeg på bakgrunn av ditt supre svar i sin tid togli. Siden den gang har mitt tidligere så omfattende svetteproblem med dertil ødelagt tøy blitt en saga blott! Thanks again :o)

Annonse

Aluminiumsklorid 3-4 ganger i uka i et par uker, deretter 1 gang i uka til du føler at du trenger det sjeldnere. Hvilken som helst deo dagene i mellom :o)

Aluminiumsklorid er virkelig supert. Nå kan jeg bruke det sjeldnere enn en gang pr mnd, og det er ganske så tørt. Blir det fuktig så lukter det ikke.

Gjest Shira :o)

Aluminiumsklorid 3-4 ganger i uka i et par uker, deretter 1 gang i uka til du føler at du trenger det sjeldnere. Hvilken som helst deo dagene i mellom :o)

Aluminiumsklorid er virkelig supert. Nå kan jeg bruke det sjeldnere enn en gang pr mnd, og det er ganske så tørt. Blir det fuktig så lukter det ikke.

Jeg har brukt det i årevis og vært fornøyd, men så begynte jeg å svi, så jeg testet denne:

http://www.apotek1.no/produkter/aco-spc-xtra-effektiv-antiperspirant-50ml-906257p

Ikke så dum den heller, hakket mildere syns jeg, men virker bra.

Helt merkelig, men det er om vinteren jeg trenger det mest, sommeren går bra, men vinters tid svetter jeg noe enormt, selv om jeg egentlig er kald.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1347202144' post='4809880]

Jeg har brukt det i årevis og vært fornøyd, men så begynte jeg å svi, så jeg testet denne:

http://www.apotek1.no/produkter/aco-spc-xtra-effektiv-antiperspirant-50ml-906257p

Helt merkelig, men det er om vinteren jeg trenger det mest, sommeren går bra, men vinters tid svetter jeg noe enormt, selv om jeg egentlig er kald.

Den har jeg prøvd, men jeg syns ikke den virker like bra. Men om man ikke tåler aluminiumsklorid så er det jo et greit alternativ :o)

Stop 24 og yerka funket ikke på meg.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1347202144' post='4809880]

''Helt merkelig, men det er om vinteren jeg trenger det mest, sommeren går bra, men vinters tid svetter jeg noe enormt, selv om jeg egentlig er kald.''

Bruker du mye flecce og andre kunststoffer? Da blir du jo klam og føles svett. Ull holder deg tørr i alle fall. :o)

Min personlige "deodorant-revolusjon" fikk jeg på bakgrunn av ditt supre svar i sin tid togli. Siden den gang har mitt tidligere så omfattende svetteproblem med dertil ødelagt tøy blitt en saga blott! Thanks again :o)

Så bra da :))

For min del bare vet jeg at jeg må ha en roll on med 24 H påskrevet, så dufter jeg godt døgnet rundt ;)

Annonse

''Helt merkelig, men det er om vinteren jeg trenger det mest, sommeren går bra, men vinters tid svetter jeg noe enormt, selv om jeg egentlig er kald.''

Bruker du mye flecce og andre kunststoffer? Da blir du jo klam og føles svett. Ull holder deg tørr i alle fall. :o)

Nope, jeg bor i ull om vinteren.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1347191200' post='4809833]

Denne synes jeg er god:

http://www.comparestoreprices.co.uk/images/vi/vichy-antiperspirant-roll-on-48-hour-intensive-50ml.jpg

Kjøper den på apoteket.

Enig, det er den mest effektive deodoranten jeg har prøvd.

Jeg foretrekker deodoranter som ikke lukter noe særlig, og synse mange av de fra dagligvare er for "våte" og dessuten udrøye (blir dermed ikke så billige likevel).

Jeg foretrekker Estèe Lauders roll-on (hvit beholder med turkis lokk) eller Biotherms stift. De er begge effektive og lukter bare god såpe, ikke parfyme.

Enig, det er den mest effektive deodoranten jeg har prøvd.

Ja, den er veldig god. Drøy også, så selv om den koster mer enn butikk, synes jeg den er mye bedre og varer lengre, både under armen og selve deodoranten.

Apotek1 har ofte tilbud på den også.

Jeg foretrekker deodoranter som ikke lukter noe særlig, og synse mange av de fra dagligvare er for "våte" og dessuten udrøye (blir dermed ikke så billige likevel).

Jeg foretrekker Estèe Lauders roll-on (hvit beholder med turkis lokk) eller Biotherms stift. De er begge effektive og lukter bare god såpe, ikke parfyme.

''Biotherms stift''

Ja, den er god. Og i tillegg kan man ta den med i håndbagasjen på flyet uten å putte den i gjennomsiktig pose :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...