Gå til innhold

En god deodorant for damer

Anbefalte innlegg

Gjest aldri hørt om...

Aluminiumsklorid 3-4 ganger i uka i et par uker, deretter 1 gang i uka til du føler at du trenger det sjeldnere. Hvilken som helst deo dagene i mellom :o)

Aluminiumsklorid er virkelig supert. Nå kan jeg bruke det sjeldnere enn en gang pr mnd, og det er ganske så tørt. Blir det fuktig så lukter det ikke.

Hva er aluminiumsklorid og hvordan brukes det?

Fortsetter under...

Hva er aluminiumsklorid og hvordan brukes det?

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-913931.aspx

Her står det hvordan den brukes. Påføres som en vanlig deodorant. Det selges på alle apotek.

Den er virkelig helt super ettersom man etterhvert kan bruke den så sjelden, men allikevel ikke svette.

Gjest aldri hørt om..

[quote name=Shira :o)' timestamp='1347395714' post='4810821]

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-913931.aspx

Takk for info. Men vet dere noe om dette er et alternativ til deodorant eller kommer i tillegg? Ser det skal brukes om natta og vaskes av om morgenen. Tar man på vanlig deo da, eller ingenting om dagen?

Annonse

Gjest Shira :o)

Takk for info. Men vet dere noe om dette er et alternativ til deodorant eller kommer i tillegg? Ser det skal brukes om natta og vaskes av om morgenen. Tar man på vanlig deo da, eller ingenting om dagen?

Beklager sent svar.

Jeg bruker deo i tillegg. Prøv deg frem, men jeg syns deo i tillegg er best. Nå bruker jeg jo bare denne av og til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...