Gå til innhold

Mitt verste mareritt :(((

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du ser jeg omtaler deg som ung og kjekk? Da må du være grei og holde dette for deg selv ! ;-)

Men altså, jeg tror deg ikke;-) Lite sannsynlig at vedkommende er på dol.

Søren. Jeg som trodde du skulle bli dritflau enda en gang.

;-)

Hilsen egentlig

Gud, nå trodde jeg noen hadde blitt skadet, drept eller rammet av alvorlig sykdom, eventuelt oppdagelsen av en farlig verdensomspennende epedemi... men så var det bare en truse! ;-)

Jeg trodde også det hadde hendt noe litt verre, f.eks. med en av ungene hennes ;-)

Gjest Nickløsheletida

Jeg trodde også det hadde hendt noe litt verre, f.eks. med en av ungene hennes ;-)

Hvis det hadde skjedd noe alvorlig med ungene mine (noe marerittaktig), ville jeg ikke skrevet om det på dol.

Men jeg beklager at jeg skremte dere altså. Den overskriften passet litt dårlig, ser jeg nå.

Hahaha! Her har vi en kontorscene jeg gjerne hadde sett fantes på film:)

Ok, jeg skal ta lærdom av dine erfaringer. Og så har jeg bestemt meg for å like deg. Folk som er så lite selvhøytidelige at de forteller om sitt livs verste mareritt sånn helt uten videre dilldall og rosemaling kan ikke være så verst, hehe!

Annonse

Hvis det hadde skjedd noe alvorlig med ungene mine (noe marerittaktig), ville jeg ikke skrevet om det på dol.

Men jeg beklager at jeg skremte dere altså. Den overskriften passet litt dårlig, ser jeg nå.

Jeg trodde bruddet hadde gått opp igjen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...