Gå til innhold

Heldig

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noen gode nyheter i det siste: Jeg får om noen dager besøk av en søt og hyggelig ung mann, det gleder jeg meg veldig til! Vi har tenkt å gjøre masse som jeg av en eller annen grunn ikke har fått gjort ennå, som det er vanskelig å gjøre alene. (Nei, jeg tenker ikke på ****. Kanskje bowling.)

Og min psykolog skal ha permisjon, men jeg får maile med ham selv om han er i utlandet, og han kommer til å sette meg opp på noen timer selv om han har "fri" - dette er nok primært for å avlaste vikaren, men uansett, herregud, jeg har aldri hørt om noe sånt før. Det er temmelig snilt av ham, synes jeg. Jeg føler at jeg er en VIP-pasient når de gjør så flotte ting for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383633-heldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...