Gå til innhold

Dette gjør oss flauest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke så mye av det der var noe å rødme så skrekkelig av... *hehe*

Nei, det synes ikke jeg heller.

Jeg ble skikkelig flau og rødmet her for ikke lenge siden, men hva søren var det for da tro? Husker ikke nå, men skal se om jeg kom på det.

Nå kom jeg på en ting: da jeg hadde jobbet et par uker i den jobben jeg har nå, skulle jeg ta ut av oppvaskmaskinen, og satte meg ned på huk foran den. Ved siden av meg stod en av de yngste mennene (25-28 år), kjekk og flott kar. I det jeg satte meg ned, kom det et brak og buksa revna helt i rompa!

Da ble jeg temmelig flau ;-)

Jeg ble skikkelig flau og rødmet her for ikke lenge siden, men hva søren var det for da tro? Husker ikke nå, men skal se om jeg kom på det.

Nå kom jeg på en ting: da jeg hadde jobbet et par uker i den jobben jeg har nå, skulle jeg ta ut av oppvaskmaskinen, og satte meg ned på huk foran den. Ved siden av meg stod en av de yngste mennene (25-28 år), kjekk og flott kar. I det jeg satte meg ned, kom det et brak og buksa revna helt i rompa!

*hehehe*

hehe jeg regner med du hadde underbukse på, ellers fikk de innsyn i din helligdom. ;)

Annonse

Jeg opplevde (som 20 åring) at det trange skjørtet mitt revnet i sømmen bak på vei opp trappa (dårlig tid, to trinn om gangen) til sommerjobben min i en resepsjon i et konservativt revisorfirma. Det revnet ikke bar litt for å si det sånn..... Den dagen skulle jeg ha ekstravakt og jobbe 12 timer..... En av kontordamene fikk etterhvert reddet meg med en stiftemaskin :-) Men ja selvsagt gikk en av firmaets unge, lovende kjekke advokate rett bak meg opp trappen. Griseflaut....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...