Gå til innhold

Diarè av paprika

Anbefalte innlegg

Inspirert av Lillemus sin tråd under her.

Jeg tåler det meste av mat og det skal mye til før jeg blir dårlig i magen av noe. Paprika derimot, reagerer magen min alltid på. Skal ikke mye til, men får alltid løs mage av dette.

Er paprika kjent for å være litt vanskelig å fordøye eller viser dette at jeg rett og slett ikke tåler paprika.

Jeg får ikke vondt imagen eller noe, bare løs avføring, så dette har ikke gjort at jeg klarer å la være å spise paprika!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383663-diar%C3%A8-av-paprika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har inntrykk av at det er ganske mange som ikke tåler paprika. Jeg er en av dem, men jeg får bare sterke magesmerter, ikke diaré. Noen ganger blir det så ille at jeg blir sengeliggende i mange timer. Bestemoren min hadde det samme problemet. Hun tipset meg om å ta et glass øl når jeg vet jeg har fått i meg noe med paprika eller paprikakrydder, og det hjelper faktisk. Vet ikke om det hjelper mot dine plager, men kanskje du skal gjøre et forsøk?:)

Jeg har inntrykk av at det er ganske mange som ikke tåler paprika. Jeg er en av dem, men jeg får bare sterke magesmerter, ikke diaré. Noen ganger blir det så ille at jeg blir sengeliggende i mange timer. Bestemoren min hadde det samme problemet. Hun tipset meg om å ta et glass øl når jeg vet jeg har fått i meg noe med paprika eller paprikakrydder, og det hjelper faktisk. Vet ikke om det hjelper mot dine plager, men kanskje du skal gjøre et forsøk?:)

Jøss, akkurat sånn har jeg det også!

Jeg er glad i øl, så takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...