Gå til innhold

Kjøpe Iphone nå!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil det si at 4200 er den nye prisen på 4S? Da var jeg inne i selve nettbutikken til Appel.

Jeg forsto det sånn da jeg var inne på et par Apple-forum i går, ja. At prisene på iPhone var endret på Apple sine sider. Om så er, så er det prisen den kommer til å ha etter 28. september når iPhone 5 blir lagt ut for salg.

Prisen før i går var vel rundt 5000 kroner.

Annonse

Jeg forsto det sånn da jeg var inne på et par Apple-forum i går, ja. At prisene på iPhone var endret på Apple sine sider. Om så er, så er det prisen den kommer til å ha etter 28. september når iPhone 5 blir lagt ut for salg.

Prisen før i går var vel rundt 5000 kroner.

Men, man kan visst ikke få 32G eller 64 lenger, bare den minste? Dét er ulempen med å vente til 5'eren kom...

Men, man kan visst ikke få 32G eller 64 lenger, bare den minste? Dét er ulempen med å vente til 5'eren kom...

Ja. iPhone 4 i 8 giga og iPhone 4S i 16 giga. iPhone 5 kommer i 16, 32 og 64 giga. Apple har gjort det hver gang når det har kommet ny modell, så en bør ikke være overrasket. På Apple Store er 4S nå kun i 16 giga, men jeg regner med at butikker har den med mer minne. Men ser f.eks på Elkjøp at 4S har gammel pris, og det hadde i alle fall ikke jeg kjøpt nå 2 uker før 5 kommer til Norge. Den kommer tross alt til å få samme pris som 4S har vært til nå.

Hvorfor kjøper du ikke 5? :) I går sa de at 4s og 5 kom til å koste det samme i lang tid framover...

Apple Store har satt ned prisen på 4S, hva butikkjeder som Elkjøp o.l. kommer til å gjøre når 5 kommer gjenstår å se. Lite trolig at de greier kvitte seg med lageret av 4S om den skal ha samme pris som 5.

Apple Store har satt ned prisen på 4S, hva butikkjeder som Elkjøp o.l. kommer til å gjøre når 5 kommer gjenstår å se. Lite trolig at de greier kvitte seg med lageret av 4S om den skal ha samme pris som 5.

Good news for de som ønsker 4S - selv håper jeg på en aldri så liten kollaps og med det unnskyldning for å trenge 5 nå ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...