Gjest Hva blir prisen? Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Er inne på posten sin side for å finne ut hvordan jeg billigst kan sende en bok som er 850 gram, 23,5 x 22,5 cm. For meg ser det ut som det samme står flere ganger, med ulike pris. http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/prisveileder?optionType=size 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Med mindre den er over 7 cm tykk kan du bruke en smartpostkonvolutt til 28,-. Er den under 2 cm koster det 9,50 ser det ut som. 0 Siter
Gjest Hva blir prisen? Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Med mindre den er over 7 cm tykk kan du bruke en smartpostkonvolutt til 28,-. Er den under 2 cm koster det 9,50 ser det ut som. Hmm..ja,.... men det kommer 4 ulike priser på samme størrelse og vekt på den C4 konvolutten... Forrige gang jeg gikk på post-i-butikk og fikk dem til å sette porto, fikk jeg straffeporto i postkassa. Argh... 0 Siter
Liljana Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Du ser under smart post. bruk denne siden hvis du emballerer det selv. http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/prisveileder 0 Siter
Liljana Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Hmm..ja,.... men det kommer 4 ulike priser på samme størrelse og vekt på den C4 konvolutten... Forrige gang jeg gikk på post-i-butikk og fikk dem til å sette porto, fikk jeg straffeporto i postkassa. Argh... ''Forrige gang jeg gikk på post-i-butikk og fikk dem til å sette porto, fikk jeg straffeporto i postkassa. Argh...'' Det har jeg også fått, da skrev jeg bare at jeg hadde levert brevet over skranke, og betalte differansen. 0 Siter
fresja Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Med mindre den er over 7 cm tykk kan du bruke en smartpostkonvolutt til 28,-. Er den under 2 cm koster det 9,50 ser det ut som. Smartkonvolutt var lurt. Da jeg sendte en bok, pakket jeg den inn selv, og betalte en *formue* i porto. 0 Siter
Gjest Hva blir prisen? Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 ''Forrige gang jeg gikk på post-i-butikk og fikk dem til å sette porto, fikk jeg straffeporto i postkassa. Argh...'' Det har jeg også fått, da skrev jeg bare at jeg hadde levert brevet over skranke, og betalte differansen. Betale differansen??? Det er jo de i post-i-butikk som hadde satt på feil porto, ikke jeg... 0 Siter
Liljana Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Betale differansen??? Det er jo de i post-i-butikk som hadde satt på feil porto, ikke jeg... Uansett hvem sin feil det var så hadde jeg betalt for lite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.