Gå til innhold

Skal jeg selge bilen min?! Svindel. ;o)

Anbefalte innlegg

''Det finnes folk som har sendt 30 mill til nigeriasvindlere og nekter å tro at de er blitt svindlet..''

Godt poeng. For noen uker siden "vant" jeg 500.000 $ jeg også. *hehe*

hehe - det gjør jeg stadig også. Det er så mange lotterier jeg vinner i, jeg må jo være verdens heldigste. Det er bare å oppgi mitt kontonummer osv., så nå venter jeg bare i spenning på alle millionene som skal komme inn på kontoen. :P

Fortsetter under...

En metode som blir brukt er at de sender deg en sjekk og som er 10.000,- over det du forlanger for bilen. Etter en stund så ber de om å få tilbakebetalt de 10.000,- de har betalt for mye.

Noen tror da at det er greit fordi de har likevel fått det de forlanger for bilen, men sjekken er selvsagt falsk.

Det kan ta sin tid å få en sjekk kontrollert så du vet om den er falsk eller ikke.

Fant igjen den saken jeg tenkte på. Utrolig!

http://tb.no/nyheter/erica-ble-rundlurt-i-netthandel-1.7065792

Men hvor lettlurt er det mulig å bli da?! En 14 år gammel helt gjennomsnittlig bil er da ikke så interessant for noen at de gidder frakte den over nordsjøen og betale i dyre dommer for den! Og at man selv må betale 10.000,- for å få pengene!? Det er så utrolig at man ikke fatter at folk går på sånt...

Men hvor lettlurt er det mulig å bli da?! En 14 år gammel helt gjennomsnittlig bil er da ikke så interessant for noen at de gidder frakte den over nordsjøen og betale i dyre dommer for den! Og at man selv må betale 10.000,- for å få pengene!? Det er så utrolig at man ikke fatter at folk går på sånt...

Det er helt utrolig ja. Norge er vel et av de landene hvor biler er dyrest, er da ingen fra utlandet som ønsker å kjøpe en bil fra Norge!

Jeg får ikke opp kommentarfeltet under saken lenger, den er jo fra mars i år, men hun fikk gjennomgå veldig.....

Annonse

Hadde det skjedd meg, så hadde jeg ALDRI turt å stå fram i avisa med det.

Noen er jammen meg lettlurte....

''Hadde det skjedd meg, så hadde jeg ALDRI turt å stå fram i avisa med det.''

Enig! Tror ikke jeg hadde fortalt det til noen heller.

Hadde det skjedd meg, så hadde jeg ALDRI turt å stå fram i avisa med det.

Noen er jammen meg lettlurte....

Enig - og som Mandolaika sier så tror jeg sannelig ikke at jeg hadde tort å fortelle det til noen heller. *hehe*

Gjest annlovinda

Enig - og som Mandolaika sier så tror jeg sannelig ikke at jeg hadde tort å fortelle det til noen heller. *hehe*

Tror jeg også ville holdt dette helt for meg selv om det hadde skjedd meg. Er ikke dette jeg hadde fortalt venner og kjente nei.

Så at kommentatorfeltet var sperret av avisa - sikkert forid hun fikk så mye tyn i kommentarfeltet.

Tror jeg også ville holdt dette helt for meg selv om det hadde skjedd meg. Er ikke dette jeg hadde fortalt venner og kjente nei.

Så at kommentatorfeltet var sperret av avisa - sikkert forid hun fikk så mye tyn i kommentarfeltet.

''Så at kommentatorfeltet var sperret av avisa - sikkert forid hun fikk så mye tyn i kommentarfeltet.''

Ja, hun fikk det, jeg leste hele kommentarfeltet i mars. Det kan hende det er sperret nå fordi saken er noen måneder gammel også.

Annonse

1100 begynner å bli litt også for ett maleri du kjøper på døra. Det hadde jeg aldri gjort.

''1100 begynner å bli litt også for ett maleri du kjøper på døra. Det hadde jeg aldri gjort.''

Jeg hadde heller aldri gjort det, men OM jeg skulle gjort det og etterpå hadde oppdaget at jeg var blitt lurt, så hadde jeg i alle fall ALDRI gått til avisa og sutra. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...