Gå til innhold

Høh..naboen jeg fortalte om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Men jeg aner ikke hvor de drar..Hun er sur mot naboene og sier ingenting. Hun vet nok at det er vi som ringte.

(Selvom jeg har hørt at det har kommet b.meldinger fra faren, farens slekt og barnehage også)

Selvom jeg VET dette var riktig, så sitter jeg her og føler meg litt råtten. Æsj a gitt! :/ Det var ikke noe sånt vi ønsket da! :(

''Selvom jeg VET dette var riktig, så sitter jeg her og føler meg litt råtten. Æsj a gitt! :/ Det var ikke noe sånt vi ønsket da! :(''

Ville nesten vært verre om du ikke hadde noen følelser i forhold til dette.

mvh

Skrevet

Takk! :)

Det bare krøller seg litt i magen min..Jeg VET det var riktig, men samtidig synes jeg det er forferdelig at hun føler seg tvunget (?) til å flytte i mørket og sånn. Skulle ønske hun snakka med oss istedet..

''Det bare krøller seg litt i magen min..Jeg VET det var riktig, men samtidig synes jeg det er forferdelig at hun føler seg tvunget (?) til å flytte i mørket og sånn. Skulle ønske hun snakka med oss istedet..

''

Jeg skjønner godt at du får litt vondt i magen av dette. Det er kjipt at mange opplever barnevernet som noe de ikke kan få hjelp fra, særlig fordi en del av de som selv har dårlig omsorgsevne jo selv har blitt utsatt for tilsvarende dårlig omsorg og ofte også i kombinasjon med barnevernets mislykkede intervenering.

Allikevel så kan jeg ikke se at du kunne ha gjort ting så mye annerledes :-(

Gjest på den annen side
Skrevet

''Det bare krøller seg litt i magen min..Jeg VET det var riktig, men samtidig synes jeg det er forferdelig at hun føler seg tvunget (?) til å flytte i mørket og sånn. Skulle ønske hun snakka med oss istedet..

''

Jeg skjønner godt at du får litt vondt i magen av dette. Det er kjipt at mange opplever barnevernet som noe de ikke kan få hjelp fra, særlig fordi en del av de som selv har dårlig omsorgsevne jo selv har blitt utsatt for tilsvarende dårlig omsorg og ofte også i kombinasjon med barnevernets mislykkede intervenering.

Allikevel så kan jeg ikke se at du kunne ha gjort ting så mye annerledes :-(

"Det er kjipt at mange opplever barnevernet som noe de ikke kan få hjelp fra"

Akkurat det synes jeg er ganske forståelig. Barnevernet er ikke hva det var tidligere, det har utviklet seg i retning av å overta omsorgen for barna altfor tidlig og på altfor dårlig grunnlag, dessverre. Det er meningen at alle tiltak skal være prøvd, men slik er det faktisk ikke. Mange er ikke klar over hvilken retning barnevernet har tatt. Andree vet det, og vil naturlig nok flytte i en slik situasjon.

Når det er sagt, jeg kjenner ikke den saken det her er snakk om, og kan selvsagt ikke uttale meg om den. Mener å huske at jeg var enig med Laguna i at det var viktig å sende bekymringsmelding i dette tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...