Gå til innhold

Returrett av nettkjøp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste forhandlere vil godta det om varen er i tilsvarende ubrukt stand.

Er det et blåseinstrument som er tatt i bruk synes jeg ikke det bør returneres.

Sjekk selgers vilkår. Ikke alle aksepterer brutt forpakning.

mvh

Tusen takk for svar! Jeg skal sjekke vilkårene, men det stod ikke noe om hvorvidt det var ok å returnere varen etter at den var åpnet.

En annen ting er at jeg betalte med Mastercard ved bestilling, men har likevel mottatt faktura sammen med varen. Er ikke det litt rart?

Tusen takk for svar! Jeg skal sjekke vilkårene, men det stod ikke noe om hvorvidt det var ok å returnere varen etter at den var åpnet.

En annen ting er at jeg betalte med Mastercard ved bestilling, men har likevel mottatt faktura sammen med varen. Er ikke det litt rart?

Er det en kontantfaktura du har mottatt?

Sjekk vilkårene for retur. Noen vil man skal fylle ut egne returskjema og få returen godkjent, før man sender dem.

mvh

Er det en kontantfaktura du har mottatt?

Sjekk vilkårene for retur. Noen vil man skal fylle ut egne returskjema og få returen godkjent, før man sender dem.

mvh

Nei, nå har jeg sjekket litt. Det er ikke kontantfaktura (ikke KID-nr. el. kontonummer). Jeg reagerte bare på at de hadde skrevet forfallsdato i rødt!

Returskjema fulgte med. Der var det en egen rubrikk hvor jeg kan fylle ut mitt kontonr.

Jeg er litt roligere nå, og håper det går greit å få returnert pengene!

Gjest Dollydack

I henhold til angrefristretten ved nettkjøp er det 14. dagers returfrist hvis du angrer. Hvis ikke angrefristskjema følger med er det 3. mnd. returrett.

Noe jeg synes er forrvirrende er om det er 14 dagers returrett pluss dagene det tar å sende det tilbake. Noen som vet?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...