Gå til innhold

Klesbudsjett

Gjest det var slik det var

Anbefalte innlegg

Føler du deg bedre om jeg sier at jeg kjøpte 3 bodylotioner, 3 håndkremer, 1 ansiktskrem og 1 ansikt-scrub da jeg var på Kreta i sommer? 2 uker på Kreta hvor vi spiste ute hver dag (4 pers) og shoppet en del uten å tenke særlig mye på hvor mye penger som gikk ut.

Fy for en sløsekopp! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383764-klesbudsjett/page/4/#findComment-3390865
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

8

• Lillemus

4

• Liljana

4

• Mandolaika

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjelden jeg bruker sååå mye penger

Denne måneden har jeg brukt MYE penger. Både på meg selv, sønnen vår og mannen min. En flott og dyr presang til gubben, nærmere 3000.

Klær til sønne min forrige helg for rett over tusenlappen. Og så måtte han ha nye pensko, men de var rimelige de også, 400,00. I tillegg var både han og jeg hos frisøren forrige uke, vi skulle i konfirmasjon i helga. Frisøren for oss to kom på 900. I tillegg ble det konfirmasjonsgave, 1500.

I tillegg har jeg kjøpt meg to olabukser, skjørt, to topper, to bh-er, seks truser til meg selv. Men på kapp ahl da, så var ikke så fryktelig dyrt. Om jeg ikke husker feil rundt 2500.

Fredag kveld var jeg også ute på byen og koste meg, tør ikke tenke på hva jeg brukte da. Men er ikke ute mer enn 2-3 ganger i løpet av året.

I tillegg til alt dette har jeg også betalt baksmell på 2600 denne måneden.

Jammen ikke rart lommeboka skriker nå noen dager før lønn.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383764-klesbudsjett/page/4/#findComment-3391131
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...