Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjer hvis jeg skal til legen, ellers kan det gå 1-2 uker før jeg dusjer. Jeg ser ingen vits i å dusje hvis jeg bare skal være hjemme og gå på butikken.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• Mrs D

5

• Dorthe

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg dusjer hver kveld før jeg legger meg. Deilig å legge seg nydusjet.

Skrevet

En rask dusj 2 - 3 ganger om dagen.

Vane fra da jeg bodde i tropene.

Skrevet

En rask dusj 2 - 3 ganger om dagen.

Vane fra da jeg bodde i tropene.

Hvorfor dusjer du 2-3 ganger om dagen? Det høres helt unødvendig ut.

Skrevet

Hadde aldri klart å dusje så sjeldent...

Jeg må duskje hver morgen ellers føler jeg meg utilpass... er det noe vi mennesker ikke kjenner så er det vår egen kropslukt. Jeg merker veldig godt om noen ikke har dusjet på en stund for det stinker...kroppslukt fra andre er ikke særlig god lukt...

Skrevet

Hvorfor dusjer du 2-3 ganger om dagen? Det høres helt unødvendig ut.

Jeg føler meg vel når jeg gjør det, samt at det er få ting som er mindre attraktivt enn unødvendig skitne og uhygieniske mennesker.

Skrevet

Hadde aldri klart å dusje så sjeldent...

Jeg må duskje hver morgen ellers føler jeg meg utilpass... er det noe vi mennesker ikke kjenner så er det vår egen kropslukt. Jeg merker veldig godt om noen ikke har dusjet på en stund for det stinker...kroppslukt fra andre er ikke særlig god lukt...

Det er pga. nåtidens hysteriske krav til renslighet. I gamle dager var kroppslukt vanlig. Nå skal man lukte blomster og frukt.

Skrevet

Det er pga. nåtidens hysteriske krav til renslighet. I gamle dager var kroppslukt vanlig. Nå skal man lukte blomster og frukt.

''Det er pga. nåtidens hysteriske krav til renslighet. I gamle dager var kroppslukt vanlig. Nå skal man lukte blomster og frukt. – Prodis''

Blomster og frukt er definitivt bedre enn gammel svette.

Skrevet

''Det er pga. nåtidens hysteriske krav til renslighet. I gamle dager var kroppslukt vanlig. Nå skal man lukte blomster og frukt. – Prodis''

Blomster og frukt er definitivt bedre enn gammel svette.

Ja, men man tåle svettelukt. I filmen Lord of the Rings, hvor ofte dusjet de?

Skrevet

Ja, men man tåle svettelukt. I filmen Lord of the Rings, hvor ofte dusjet de?

''Ja, men man tåle svettelukt. I filmen Lord of the Rings, hvor ofte dusjet de? – Prodis''

Man tåler fjøslukt også, men det er ikke sosialt akseptert å lukte slik utenfor fjøset.

Skrevet

''Ja, men man tåle svettelukt. I filmen Lord of the Rings, hvor ofte dusjet de? – Prodis''

Man tåler fjøslukt også, men det er ikke sosialt akseptert å lukte slik utenfor fjøset.

Jo det er det om man er bonde, men i våre hyperrensligebyer er det ikke.

Skrevet

''Jo det er det om man er bonde, men i våre hyperrensligebyer er det ikke. – Prodis''

Men jeg er ikke bonde, og jeg jobber ikke i et fjøs.

Den påståtte "hyperrensligheten" du refererer til virker heller som en påstand for å bortforklare egen dårlig hygiene.

Skrevet

Nå fornærmer du bøndene. Tror du virkelig de går rundt og stinker? De har egne klær som bare brukes i fjøset. Og når de er ferdige der, er det første de gjør å dusje og skifte.

Skrevet

Men 1-2 døgns mellomrom vanligvis.

Det du sier om bønder er jo bare tull. Jeg husker godt fra da jeg var liten og var med i fjøset på en nabogård at de tok på seg kjeledress eller frakk, støvler og caps eller skaut når de gikk i fjøset - de gikk ikke i de vanlige klærne og de vasket seg godt etterpå.

Skrevet

Minst 1 gang daglig.

Svettelukt er noe av det verste jeg vet. Lukter jeg skittent menneske på butikken, unngår jeg han/henne. Orker bare ikke stanken.

Skrevet

Nå fornærmer du bøndene. Tror du virkelig de går rundt og stinker? De har egne klær som bare brukes i fjøset. Og når de er ferdige der, er det første de gjør å dusje og skifte.

ysj....er visst ikke alle bønder som skifter, før dem skal på butikken,det er en h**** stank.

Skrevet

ysj....er visst ikke alle bønder som skifter, før dem skal på butikken,det er en h**** stank.

''ysj....er visst ikke alle bønder som skifter, før dem skal på butikken,det er en h**** stank.''

Når jeg tenker meg om så kjenner jeg til en fjøsavløser, men jeg vil mye heller ha ham i nærheten rett fra fjøset enn de som stikker innom og som tydeligvis ikke har dusjet eller vasket seg noe særlig på en uke - de lukter mye verre!

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen + etter trening, altså 1-2 ganger pr. dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...