Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• Mrs D

5

• Dorthe

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

''ysj....er visst ikke alle bønder som skifter, før dem skal på butikken,det er en h**** stank.''

Når jeg tenker meg om så kjenner jeg til en fjøsavløser, men jeg vil mye heller ha ham i nærheten rett fra fjøset enn de som stikker innom og som tydeligvis ikke har dusjet eller vasket seg noe særlig på en uke - de lukter mye verre!

Jaa det lukter slett ikke godt det heller :(

Annonse

Ja, men man tåle svettelukt. I filmen Lord of the Rings, hvor ofte dusjet de?

''Ja, men man tåle svettelukt.''

Tåler i den forstand at nok svært få får allergiske reaksjoner på det. Men både egen og andres svettelukt kan være svært ubehagelig, og er det riktig ille blir man jo kvalm av det. I grunnen på samme måte som jeg blir kvalm av de som hiver på med aftershave eller parfyme. Men jeg tror jeg foretrekker sistnevnte, tross alt.

Nå fornærmer du bøndene. Tror du virkelig de går rundt og stinker? De har egne klær som bare brukes i fjøset. Og når de er ferdige der, er det første de gjør å dusje og skifte.

Nåja, det er neimen ikke alle som er like nøye på det. Og noen dusjer og skifter for de f.eks skal på butikken, og så må de bare sjekke litt innafor fjøsdøra før de drar. Og da er det gjort. Dette gjeldr selvsagt er fåtall, men de finnes definitivt.

Annonse

Man skulle tro bønder ble så vant til lukten at de ikke merker den selv.

Men det er ikke bare bønder i nærheten av bønder.

De fleste bønder jeg kjenner reagerer forresten på fjøslukt når de kjenner den andre steder enn i fjøset.

Vel, du dusjer omtrent like ofte som gamle folk på gamlehjemmet og folk som er innlagt på sykehus så hvis folk synes det er altfor sjelden så burde de hyle litt høyere om hvordan gamle og syke folk blir behandlet ;)

Men det er jo litt forskjell på noen som er aktiv og ute i trafikken hver dag, og en eldre person som sitter stille. Mange eldre (ikke alle, selvsagt) kommer jo også fra en epoke da man "badet en gang i uken", og trives med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...