Gjest old lady Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Noen som skal se dette i kveld? Jeg gleder meg veldig :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Hvilken kanal og når? 0 Siter
Gjest old lady Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Hvilken kanal og når? http://www.tvnorge.no/programmer/asbj-rn-brekke-show 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 http://www.tvnorge.no/programmer/asbj-rn-brekke-show Takk, jeg glemmer ofte å se tv, men dette har jeg lyst til og ha med meg. Har sans for han der :-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Syns han er en fjott, jeg. Deler nok ikke den humoren. 0 Siter
Gjest dusteshow Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Synes han har for mye på kanten humor....stikke handa inn i ei ku liksom....æsj,stakkars ku. 0 Siter
flisa Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Synes han har for mye på kanten humor....stikke handa inn i ei ku liksom....æsj,stakkars ku. Ja - det var unødvendig. 0 Siter
laban Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Synes han har for mye på kanten humor....stikke handa inn i ei ku liksom....æsj,stakkars ku. Det han gjorde der, gjør jo veterinærstudentene hele tiden. Slik sett var innslaget svært realistisk. De kuene er landets mest undersøkte. Men det var fint at han ble veiledet av eksperten og ikke fikk holde på selv. 0 Siter
Anki Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Jepp, det skal jeg se, og jeg gleder meg skikkelig. Digger Espen Eckbo! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 17. september 2012 Skrevet 17. september 2012 Jepp, selv om jeg kanskje tror at konseptet fort kan bli litt mye.. Forrige uke leverte han imidlertid tidenes intervju med en stadig mer stram Damli Aaberge som "ikke har vunnet noe, men vistnok er veldig populær i Sverige" ;-p 0 Siter
Gjest old lady Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Jepp, selv om jeg kanskje tror at konseptet fort kan bli litt mye.. Forrige uke leverte han imidlertid tidenes intervju med en stadig mer stram Damli Aaberge som "ikke har vunnet noe, men vistnok er veldig populær i Sverige" ;-p "Men før vi begynner å sette nåler tar vi oss en liten bønne";) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.