Gå til innhold

Hvor bestille fotobok?

Anbefalte innlegg

Gjest anbefal meg

Har noen av dere erfaring med å bestille Fotobok, og var dere fornøyd med kvalitet, pris, brukervennlighet på dataprogrammet, og tiden bestillingen tok?

Vil gjerne ha anbefalinger. Vi skal bestille et hard-cover og ønsker tilgang til ulike bakgrunner og cover.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383842-hvor-bestille-fotobok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Da kan du gå til Japan Photo, og laste ned gratis program for å lage dere en Cewe fotobok. Den finnes i flere størrelser, og Cewe har vunnet gang på gang når det gjelder brukervennlighet, pris og resultat.

Takk for anbefalingen. Jeg har nå lastet ned programmet og startet - MEN jeg er allerede nær ved å gi opp. Jeg får ikke til å flytte et foto fra en side til neste, hverken ved å dra eller ved klipp og lim.

Ikke finner jeg instruksjoner der heller.

Jeg har tidligere laget fotobok på Fotoknudsen og kjenner det progammet. Kanskje jeg skal velge det igjen?

Eller kan du hjelpe meg å forklare det ovenfor?

Da kan du gå til Japan Photo, og laste ned gratis program for å lage dere en Cewe fotobok. Den finnes i flere størrelser, og Cewe har vunnet gang på gang når det gjelder brukervennlighet, pris og resultat.

Du kan også gå inn på www.elkjop.no De har også samme program . Jeg har flere fotobøker fra Cewe og er veldig fornøyd !

Takk for anbefalingen. Jeg har nå lastet ned programmet og startet - MEN jeg er allerede nær ved å gi opp. Jeg får ikke til å flytte et foto fra en side til neste, hverken ved å dra eller ved klipp og lim.

Ikke finner jeg instruksjoner der heller.

Jeg har tidligere laget fotobok på Fotoknudsen og kjenner det progammet. Kanskje jeg skal velge det igjen?

Eller kan du hjelpe meg å forklare det ovenfor?

Jeg har nettopp laget en XXL med ekte fotopapir.

Laget bakgrunner og stått i.

Synes det var veldig selvforklarende, men husker ikke detaljer her jeg sitter nå.

Du kan forsøke flere fotobøker, og gjerne den du er vandt med fra før.

Men som tidligere sagt, så har Cewe vunnet de fleste steder hvor den har blitt sammenlignet med andre.

Forsøk litt til før du gir opp. Det er verdt det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...