Gå til innhold

Peiling på ellos str.?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk fint å bestille vanlig str på overdeler sist i alle fall, 40-42 tror jeg det var,

passet perfekt. Men bestilte bukse str 40, den var et par nr for trang....

Jeg får hive meg på helsestudioet og se om jeg klarer å slanke meg inn i den ;-)

:-)

:-)

Men spøk til side, en annen gang jeg bestilte der bestilte jeg meg et par oversize gensere, trikket, og de var virkelig oversize... svømte jo i de :D

Spørs nok på modell ja, dessuten varierer de nok etter merke. Ellos selger ikke bare et merke. De selger en del merkeklær og f.eks.

Annonse

Gjest Medium - Large

Jeg har samme problemstilling...bruker også str 40.

Synes det er vanskelig med Ellos sine størrelser nettopp pga alternativene 38-40 eller 42-44. Har opplevd at den minste blir for liten og den største blir for stor. Mange bomjøp.

Jeg vil jo ha 40-42.

:/

Jeg har samme problemstilling...bruker også str 40.

Synes det er vanskelig med Ellos sine størrelser nettopp pga alternativene 38-40 eller 42-44. Har opplevd at den minste blir for liten og den største blir for stor. Mange bomjøp.

Jeg vil jo ha 40-42.

:/

Ja det var akkurat det jeg tenkte meg kunne være problemet.. Kanskje jeg bare bestiller noe til dattra mi da.

Takk for svar :-)

Sett opp bestilling over det du evnt ønsker og ring kundetjenesten deres. De aller fleste der har sett mange av plaggene i tillegg til at det ofte ligger informasjon i deres database om det er avvik fra normal str. Min erfaring er at mye av tøyet er romslig i størrelse. Dette gjelder sjelden de kjente merkevarene de selger, de er som regel normale eller noe små i størrelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...