Gå til innhold

Engelskkunnskaper på arbeidsplassen


Anbefalte innlegg

Gjest engelskkunnskaper

Jeg har alltid hatt litt lav selvtillit, og nå som jeg er arbeidsledig og søker nye jobber ser jeg at noen av jobbene stiller krav til at man kan snakke og skrive engelsk. Jeg forstår stort sett all skriftlig og muntlig engelsk, og skriver også bra. Har ikke så stor erfaring i å snakke engelsk på bedriften. Jeg innbiller meg at alle går rundt og snakker perfekt engelsk, og dermed blir jeg litt engstelig for å snakke selv. Kan til tider slite litt med å finne de rette ordene, og er redd for å si ting feil grammatisk. Både samboeren min og foreldene mine sier at det er de færreste på arbeidsplassene deres som snakker perfekt, men at de klarer å gjøre seg forstått, og at det er det viktigste. Og at ingen bryr seg om man snakker litt feil grammatisk osv. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383865-engelskkunnskaper-p%C3%A5-arbeidsplassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...