Gjest engelskkunnskaper Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg har alltid hatt litt lav selvtillit, og nå som jeg er arbeidsledig og søker nye jobber ser jeg at noen av jobbene stiller krav til at man kan snakke og skrive engelsk. Jeg forstår stort sett all skriftlig og muntlig engelsk, og skriver også bra. Har ikke så stor erfaring i å snakke engelsk på bedriften. Jeg innbiller meg at alle går rundt og snakker perfekt engelsk, og dermed blir jeg litt engstelig for å snakke selv. Kan til tider slite litt med å finne de rette ordene, og er redd for å si ting feil grammatisk. Både samboeren min og foreldene mine sier at det er de færreste på arbeidsplassene deres som snakker perfekt, men at de klarer å gjøre seg forstått, og at det er det viktigste. Og at ingen bryr seg om man snakker litt feil grammatisk osv. Hva mener dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383865-engelskkunnskaper-p%C3%A5-arbeidsplassen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.