Gå til innhold

Smarttelefoner - en forbannelse?

Anbefalte innlegg

Jeg synes smarttelefonen er veldig intuitiv og langt lettere å lære og bruke enn de første mobilene jeg hadde.

Alt jeg har av viktig info er passordbeskyttet, jeg har sporingsprogram på telefonen også.

Telefonen har erstattet notisbok, kamera, metronom, tuner, gps, kart og cd-spiller. Jeg har mail og internett tilgjengelig og kan slå opp for å sjekke hva jeg enn lurer på.

Jeg er glad for at så mange dingser er fusjoner i en dings jeg kan ha i lomma!

Som om jeg skulle ha skrevet det selv. :)

Fortsetter under...

Når du svarer via bluetooth i bil (eller hvor som helst) trykker du vel bare på en svarknapp på bluetooth'en? Har aldri dillet med pinkode for å svare i bil. Skrive og lese meldinger skal du ikke gjøre når du kjører uansett.

Du som kan alt MrsDoo, kan jeg bryte inn å spørre deg om du kan anbefale meg et bra handsfree til iphone?

Du som kan alt MrsDoo, kan jeg bryte inn å spørre deg om du kan anbefale meg et bra handsfree til iphone?

Kan vel bruke det meste?

Jeg har en høyttaler som er festet til solskjermen og som jeg svarer på innkommende samtaler på ved å klikke på den en gang. Min er et par år gammel og er neppe å få lenger, men det er noe a la disse:

http://www.jabra.com/campaigns/%7E/link.aspx?_id=B17021B0D1FD4EA29BFB1B1DAAEFD900&_z=z

Veldig bra lyd i den jeg har, ikke noen som klager på at de ikke hører noe i alle fall.

Kan vel bruke det meste?

Jeg har en høyttaler som er festet til solskjermen og som jeg svarer på innkommende samtaler på ved å klikke på den en gang. Min er et par år gammel og er neppe å få lenger, men det er noe a la disse:

http://www.jabra.com/campaigns/%7E/link.aspx?_id=B17021B0D1FD4EA29BFB1B1DAAEFD900&_z=z

Veldig bra lyd i den jeg har, ikke noen som klager på at de ikke hører noe i alle fall.

Takk :-) En kan garantert bruke det meste men så var det dette med kvaliteten da. Jeg skal sjekke disse nærmere ut, takk for tips

Takk :-) En kan garantert bruke det meste men så var det dette med kvaliteten da. Jeg skal sjekke disse nærmere ut, takk for tips

Jeg vet at jeg kjøpte min etter å ha lest en test av den. Enkel å bruke og god lyd under samtaler var mine kriterier. For meg er det f.eks. helt uvesentlig om enheten kan spille musikk fra iPhonen når den er tilkoblet.

'' trekke pekefingeren over skjermen og trykke seg frem for å lese en sms som en så skal ringe opp.''

du leste vel ikke sms i bilen med den gamle telefonen din heller håper jeg?

''du leste vel ikke sms i bilen med den gamle telefonen din heller håper jeg?''

Ikke at jeg er trådstarter, men: Min gamle mobil fra kanskje 5-6 år siden var det utrolig mye enklere å lese en sms. Fingrene alene kunne gjøre jobben helt fram til meldingen sto på skjermen. Om man kun ventet på en kort beskjed og ikke prosa, var det ikke farligere å lese meldingen enn å endre kanal på radioen eller noe sånt.... ;-)

Annonse

Jeg vet at jeg kjøpte min etter å ha lest en test av den. Enkel å bruke og god lyd under samtaler var mine kriterier. For meg er det f.eks. helt uvesentlig om enheten kan spille musikk fra iPhonen når den er tilkoblet.

Stiller definitivt samme kriterier som deg, musikk trenger jeg ikke, det er akkurat det der med lydkvalitet som er absolutt viktigst for meg. Skal sannelig sjekke ut linken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...