Gå til innhold

Jeg er sjokkert over dol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

13

• Liljana

3

• Mary Poppins

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror jeg heller burde vaske vinduer enn å diskutere med deg. Har ikke du slappet av i hele dag på dol?

''Jeg tror jeg heller burde vaske vinduer enn å diskutere med deg. Har ikke du slappet av i hele dag på dol?''

Det står du helt aldeles fritt til å bestemme selv. Har du tenkt å begynne med kverulering igjen så foreslår jeg at du går og vasker vinduer. Jeg har neppe vært mer på DOL i dag enn det du har.

''Jeg tror jeg heller burde vaske vinduer enn å diskutere med deg. Har ikke du slappet av i hele dag på dol?''

Det står du helt aldeles fritt til å bestemme selv. Har du tenkt å begynne med kverulering igjen så foreslår jeg at du går og vasker vinduer. Jeg har neppe vært mer på DOL i dag enn det du har.

Hehe lillevenn. Gå og legg deg og få deg en god natts søvn. I morgen tidlig kan du sjekke hvem av oss skrev flest innlegg i dag, dvs. hvis det betyr noe for deg.

Annonse

Hehe lillevenn. Gå og legg deg og få deg en god natts søvn. I morgen tidlig kan du sjekke hvem av oss skrev flest innlegg i dag, dvs. hvis det betyr noe for deg.

''Hehe lillevenn. Gå og legg deg og få deg en god natts søvn. I morgen tidlig kan du sjekke hvem av oss skrev flest innlegg i dag, dvs. hvis det betyr noe for deg.''

Det betyr ingen verdens ting for meg, det var du som brakte dette opp, så det betyr tydeligvis veldig mye for deg.

Og bare sånn at du vet det, selv om du benytter aldri så mange forskjellige nick, så skjønner man veldig lett at det er én og samme person som skriver.

Sov litt på det, du, lille venn.

Dette med skrivestil er bagatell. Det å bruke mot folk at du kan alltid bli gjenkjent på skrivestilen er ikke noe greit. Det gjør noen nervøse og da begynner harseleringen.

Hva noen bør er irrelevant i denne sammenhengen. Ingen bør noenting på dol.

Grunnen til at folk sier at de skjønner hvem hun er, er fordi de blir provosert av at hun svarer så frekt når folk bare prøver å hjelpe. Hadde hun avstått fra det, så hadde hun ikke havnet i denne situasjonen gang på gang.

Og så gjøre noe så idiotisk som å starte en ny tråd og sette ytterligere fokus på saken, i stedet for å holde seg unna å la den dø ut, pluss skrive støtteinnlegg til seg selv under to andre nick ...

Vel, det er å be om å bli gjenkjent.

Grunnen til at folk sier at de skjønner hvem hun er, er fordi de blir provosert av at hun svarer så frekt når folk bare prøver å hjelpe. Hadde hun avstått fra det, så hadde hun ikke havnet i denne situasjonen gang på gang.

Og så gjøre noe så idiotisk som å starte en ny tråd og sette ytterligere fokus på saken, i stedet for å holde seg unna å la den dø ut, pluss skrive støtteinnlegg til seg selv under to andre nick ...

Finnes det dolpotiti som du kan kontakte? Ja når man sitter med gips på den ene foten så er dette bra tidsfordriv.

Kutt ut dette tullet og få deg et liv.

''Vel, det er å be om å bli gjenkjent.''

Enig. Jeg synes sånt er patetisk og jeg finner meg ikke i å bli utsatt for en slik hersketeknikk uten å si i fra. Verken i RL eller på et forum. Uansett hvor såret noen ble for noe for 35 år siden, som man da må ta hensyn til i alle svar man gir, og gjøres ikke det, så bruker man dennes smerte til å hugge enda fastere i såret, og det er våre makabre svar som har bidratt til å oute vedkommende, og jeg vet ikke hva.

At det er sykt ja...

Nei, vet du hva!

''Vel, det er å be om å bli gjenkjent.''

Enig. Jeg synes sånt er patetisk og jeg finner meg ikke i å bli utsatt for en slik hersketeknikk uten å si i fra. Verken i RL eller på et forum. Uansett hvor såret noen ble for noe for 35 år siden, som man da må ta hensyn til i alle svar man gir, og gjøres ikke det, så bruker man dennes smerte til å hugge enda fastere i såret, og det er våre makabre svar som har bidratt til å oute vedkommende, og jeg vet ikke hva.

At det er sykt ja...

Nei, vet du hva!

er ikke det leggetid for deg snart?

er ikke det leggetid for deg snart?

''er ikke det leggetid for deg snart?''

Hvorfor gidder du diskutere hvis du tror jeg er et barn som skal legge seg snart? Og nøyaktig hvem av oss to tror du fremstår som mest seriøs i denne tråden? Tror du at jeg lar meg trykke noe ned fordi du holder på med en slik hersketeknikk? Tvert i mot, du vil får svar, det kan jeg love deg.

Annonse

''er ikke det leggetid for deg snart?''

Hvorfor gidder du diskutere hvis du tror jeg er et barn som skal legge seg snart? Og nøyaktig hvem av oss to tror du fremstår som mest seriøs i denne tråden? Tror du at jeg lar meg trykke noe ned fordi du holder på med en slik hersketeknikk? Tvert i mot, du vil får svar, det kan jeg love deg.

Jeg er null interessert i å stå frem som seriøs i denne tråden så hvem av oss som står frem som hvem er en gåte.

Jeg morer meg enormt med å få deg til å svare meg på denne måten.

Jeg er null interessert i å stå frem som seriøs i denne tråden så hvem av oss som står frem som hvem er en gåte.

Jeg morer meg enormt med å få deg til å svare meg på denne måten.

''Jeg er null interessert i å stå frem som seriøs i denne tråden''

Det klarte du bra!

''Jeg morer meg enormt med å få deg til å svare meg på denne måten.''

Så hyggelig at jeg morer deg da - og vet du hva? Ditto!

''Jeg er null interessert i å stå frem som seriøs i denne tråden''

Det klarte du bra!

''Jeg morer meg enormt med å få deg til å svare meg på denne måten.''

Så hyggelig at jeg morer deg da - og vet du hva? Ditto!

Ja jeg forstår at du er som meg helt alene og har ingen andre valg. Det kan være vanskelig. Du har ikke akkurat min sympati etter at jeg ser hvordan du skriver og svarer andre, men i mitt tilfelle så har du gitt meg noe å fordrive tiden med.

Ja jeg forstår at du er som meg helt alene og har ingen andre valg. Det kan være vanskelig. Du har ikke akkurat min sympati etter at jeg ser hvordan du skriver og svarer andre, men i mitt tilfelle så har du gitt meg noe å fordrive tiden med.

''Ja jeg forstår at du er som meg helt alene og har ingen andre valg. Det kan være vanskelig. Du har ikke akkurat min sympati etter at jeg ser hvordan du skriver og svarer andre, men i mitt tilfelle så har du gitt meg noe å fordrive tiden med.''

Hehe, takk i like måte du! Jeg har familie jeg skjønner du, men ungene er på trening og gubben på møte, så er alene i kveld. Var det ellers noe du lurte på, lille vennen?

''Ja jeg forstår at du er som meg helt alene og har ingen andre valg. Det kan være vanskelig. Du har ikke akkurat min sympati etter at jeg ser hvordan du skriver og svarer andre, men i mitt tilfelle så har du gitt meg noe å fordrive tiden med.''

Hehe, takk i like måte du! Jeg har familie jeg skjønner du, men ungene er på trening og gubben på møte, så er alene i kveld. Var det ellers noe du lurte på, lille vennen?

Nja akkurat i ditt tilfelle ville jeg brukt tiden på noe annet enn forum på internett. Jeg bor helt alene, sitter med gips på foten og kan ikke gjøre noe annet enn lese og surfe på nettet.

Jeg lurer på hvorfor du oppførere deg slik på nettet hvis du har full jobb og familie. Hva er det som frustrerer deg slik at du svarer slik til anonyme nick du ikke kjenner i det hele tatt? Og til og med søker støtte for dine påstander.

Gjest bare krangling.

Så barnslige dere er dunda og Mandolaika "måper"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...